Gå til innhold

noen som vet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg blir så frustrert!! er i min 4pp,blir like skuffa hver gang tanta kommer. har innbilt meg så mange symptomer hver gang med ømme bryster,hyppige toalettbesøk osv...

har lovet meg selv å ikke tenke så mye på det denne gangen,det som skjer skjer liksom(=)) har halvannen uke til ikm,så jeg bare lurer på om d er overhode mulig å kjenne symptomer så tidlig hvis d skulle være tilfelle at det gikk denne gang!

harblitt spådd april mnd siden en gang i fjor,og i dag var jeg kvalm da jeg våknet(gikk over utover dagen)det symptomet har jeg aldri greid å innbille meg da,og etter jobb var jeg drit trøtt og låg på sofaen og slappet av da d begynte å stikke så bare det nede i magen,skikkelig ubehagelig.gikk over etter 2min ca.går d an å ha symptomer så tidli??? klarer jo ikke la være å tenke på det når jeg kjenner sånt=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fysisk umulig å kjenne syptomer i 1 1/2 uke før IKM rette og slett fordi egget ikke har festa seg enda. Husk at det ikke er unormalt å prøve i opp til ett år før en blir gravid, så mitt stall-tips er å stresse ned og tenke på noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det er sjelden man kjenner symptomer så tidlig, men sikkert mulig. Jeg er gravid for 2. gang og aldri vært kvalm før det har gått noen uker, men litt småuggen bare før den tid. Stikking i magen har jeg heller aldri hatt, men hadde det flere ganger i pp'er som ikke klaffet. Det som er så synd er at man må nesten vente til IKM. Da får du svar. Vet at det er vanskelig. Lykke til og håper det er noe der :-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo da anonym, det er fult mulig å få symptomer så tidelig...

Sist jeg var gravid viste jeg det med en gang, jeg følte jeg hele tiden brygget på noe.. så uvel og kvalm, men ville ikke spy..

Det hører med til historien at jeg var dårlig i 9 måneder og kastet opp hele tiden...

Det skjer masse med kroppen når man blir befruktet med hormoner..klart vi kan reagere på det..

men klart det er lett å få mange symptomer når vi holder på med denne prøvingen..

Og det er slett ikke alle som sliter måneder og år for de får et treff...vær postiv, det hjelper på humør og sinn;)

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d er nettopp d det er.nesten litt redd for å håpe når jeg kjenner antydninger til symptomer,like greit også...men altså den stikkingen var så virkelig,men kan jo sikkert ha vært hva som helst=)hadde det ikke vært for at jeg leser så mye her inne,hadde jeg ikke koblet det mot det i det hele tatt så=)

takk for svar hvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...