Gå til innhold

kynnere- masriere


LUCKY_ 9 DAGER PÅ OVERTID

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå nærmer det seg! Er 37+2 i dag.

Har iløpet av dagen hatt perioder der jeg har opplevd noen skikkelig tak/sammentrekninger i underlivet. Skikkelige ubehagelige stikkesmerter.

Er dette bare kynnere eller er det såkalte masrier?

Hva er forskjellen??

 

Har hatt mye kynnere den siste tiden. Sånn som har gjort magen steinhard, og presset litt nedover mot underlivet. Men i dag har det vært annerledes.

 

Er andregangs fødene, men man glemmer jo så alt for fort...

Første gang gikk det bare 5 timer fra det hele startet, til gutten min var ute. Var såvidt vi rakk fram til sykehuset. (Har 1 times reising...)

 

Har egentlig tatt det helt rolig til nå, og hele tiden tenkt at det er LENGE til termin. Sist gang fødte jeg på UL termin, så jeg har liksom slått meg til ro med den tanken denne gangen også for å ikke bli for utålmodig.

Men i ettermiddag har jeg begynt å se igjennom litt babytøy som må vaskes + begynt å tenke på hva jeg skal pakke i den berømte bagen...

 

Kanskje dette kan være et tegn på at noe er på gang???

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maserier er vel ineffektive rier (altså rier som ikke åpner eller modner livmoren) mens kynnere bare er livmoren som trekker seg sammen for å trene seg til "the real thing"..! De sier jo det at dersom du har kynnere som er reglemessige eller at du har ordentlig nedpress så bør du ta kontakt med føden... Dette KAN være tegn på at noe er på gang ja..! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...