Gå til innhold

jeg vil ha orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det manger erfarne kvinner som kan ganske mye om dette emnet har jeg forstått.

Jeg har vært sammen med mannen min i 3 1/2 år, men har enda ikke hatt noe annet enn klitoris-orgasme. Føler at jeg har vært nære på endel ganger med vaginal orgasme, kjenner det er deilig og at jeg er på nippet til å få krampelignende følelse. Men jeg kommer aldri så langt. Uansett hvor lenge vi holder på i samme stillingen som jeg kjenner det, så kommer følelsen bare til et visst punkt, så stopper det..

Hva kan vi gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det egentlig på samme måte og jeg forventet nesten at jeg skulle få det da jeg gikk med min første i magen. Siden jeg hadde hørt og lest at det ofte er lettere for kvinner å få orgasme under samleie mens man er gravid.. noe med at følelsene satt mye løsere... Stakkars mannen min... for jeg ble ganske lei meg da jeg skjønte at dette ikke kom til å skje med meg.. Vet ikke helt hva det er om jeg har noen hemninger som jeg ikke vet om... Vi har vært i lag i over 10 år og vi har prøvd utallige stillinger ect ect, men jeg må ha annen stimuli i tillegg. Har vell egentlig slått meg litt til med ro med det nå.. så hvem vet kanskje jeg greiere det nå :) Når jeg ikke er så besatt på å få det til.....

Var vel ikke mye hjelp i dette da..

Skrevet

Takk for svar. Bra å vite at jeg ikke er den eneste som ikke har opplevd å sveve på rosa skyer.. Enda! Gir ikke opp ;>

Men vil gjerne ha tips fra noen som vet hva som skal gjøres...

Skrevet

jeg er vel ingen expert, bare heldig som får vaginal orgasme tror jeg..

Men prøv å la han fingre deg først, lete etter G punktet å la han stimulere det til du kjenner at du nesten kommer å så la ham penetrere......

Skrevet

dytter.. vil gjerne ha flere tips

Skrevet

Jeg anbefaler at du tar på deg selv samtidig som han penetrerer. Selv pleier jeg å ligge med føttene rett ned (for da er orgasmen sterkere og lengre) også skrever han over meg og putter den inn :-P Da må d være skikkelig vått der nede btw... Og mens han holder på sakte ut og inn tar du på deg selv... Når du kommer blir d sammentrekninger som er kjempedeilig for kjæresten din, for da "kliper" du rundt penis. Og jeg pleier ikke å gi meg før jeg minst har hatt tre... :) Men d er jo ikke noe problem.. Dette er en av favoritt stillingene...Skikkelig bra å ha han inni samtidig som en klitoris orgasme eller fire ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde det som deg når jeg var sammen med x'en min, kjente det var rett før jeg kom men så forsvant den, følte samtidig jeg måtte tisse.

Men med samboeren min er det noe helt annet! Han er den første som har fått det til, og det er noe helt fantastisk, iallefall hvis begge er sprengkåte og kommer samtidig!

Som oftes må han sprute en gang, så fortsetter vi etterpå. Han presser seg litt mer opp mot meg, så jeg nesten kjenner kuken på klitoris når han går inn og ut. Så er han veldig flink til å kjenne "sammentrekningen" mine når jeg har det godt, så han finner den rette plassen. Etter en stund, konsentrert om å holde seg på den plassen, kjenner han fitta mi klemmer seg mer og mer sammen, etter litt går det for meg *himmelsk*, så går det for han! mmmmh!

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...