Gå til innhold

Strekkmerker...


idagravida

Anbefalte innlegg

Er det noen som har begynt å få strekkmerker? Merket mitt første nå, huff... også jeg som smører og smører... noen gode tips? Når er det forresten vanlig å få det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har smurt hele tiden og er i uke 35 nå. Merket strekkmerker for første gang i ca uke 30. Og nå kommer det bare fler og fler-GRRRRRRRRR!!Tror man ikke får gjort så mye med dette jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre hormonbet. så det hjelper ikke hvor mye vi enn smører. Kommer de så kommer de.. Er deilig med myk hud da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nå 38+2 og har ikke fått noen strekkmerker enda... men det jeg har fått er en mørk strek som går fra oppe med puppene og over hele magen.... har hørt at når man har fått den streken får man ikke strekkmerker... håper det er noe i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... er vel bare å la de komme da. Jordmor maser veldig på at jeg skal smøre meg for å få minst mulig strekkmerker, det kan jo uansett ikke være skadelig, så.. menmen er vel kanskje lite å gjøre med det ja. Er i min 30 uke nå og ble litt trist da jeg så merkene på magen under solingen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smurt og smurt og smurt siden uke 22-23, men har fått sinnsykt mange strekkmerker, så tror ikke noe på den der "vidunderkremen"... Så sitter her nå mange 100 kr fattigere og med masse blå-lilla strekkmerker:(

 

uke 39+3 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart at jordmora di maser om det, for smøring forebygger jo ingenting i forhold til strekkmerker...ingen forskning tyder på det...

 

Selv har jeg ikke fått strekkmerker ennå og jubler for det...har smurt meg hele tiden, selv om jeg vet det ikke hjelper, men synes det er veldig behaglig å smøre litt :)

 

Strekkmerker er jo ikke verdens undergang da, vil jo nesten ikke synes når de får grodd litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...