Gå til innhold

Hvem skal på UL denne uka?


snøfilla - mamma til 2

Anbefalte innlegg

Hei alle stikkere!

 

I dag setter jeg den 6. Menopur-sprøyta og jeg synes så vidt at det stikker litt i eggstokkene. Håper i hvert fall at det er egg på gang der nede... Skal på UL på Riksen på torsdag (20/4) og hååååper de finner mange fine eggposer der sånn at uttaket går som planlagt i neste uke.

 

Hvordan er det med dere andre som skal ha uttak i uke 17 - merker dere noe til at det er egg på gang?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!!

Nei, har ikke merket så mye til bevegelse i eggstokkene...

men håper jo at det skjer noe der likevel.

Skal ikke til UL før på fredag og hååååper også på mange egg!!!!

 

Lykke til videre c";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Snøfilla og Paddelora!

 

Her går det bare bra!

Satte mi 7. gonal f-sprøyte i dag! Og så langt har dette gått veldig bra! Kjenner såvidt litt ømhet i eggstokkane i dag, har ikkje kjent noe tidligare. Og sprayinga har også gått veldig bra, hetetokter kan eg skrive under på, ellers ingen bivirkningar:) Sprayer med synarela 3 x dagen.

Skal på UL på fredag, då har eg tatt 10 sprøyter.

Dosen har vært 112. Kor stor dose har dåkke?

 

Hadde ein litt ubehagelig episode i dag når vi satte sprøyta.. Når samboer tok ut igjen spissen, så rant det litt hormon-væske ut.. Det har ikkje skjedd før. Og då blei jo eg med ein gang bekymra for om eg fikk i meg nok...?... Kva sier dåkke? Opplevd det samme? Står ingenting i papira om dersom sånne ting skjer..

 

Vi får holde kvarandre oppdatert:)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Puregon - dose 200, i tillegg til 2x2 spray Synarela om dagen. Syns nesten jeg kjente litt i høyre eggstokk i sted... Og det er jo veldig positivt siden det er den siden som har hatt minst egg de andre to gangene.

 

Har ikke vært borti at noe væske rant ut, det høres jo litt skummelt ut, men jeg vil jo tro at du har fått inn det meste. Det værste som kan skje er vel kanskje at du må gå en dag ekstra?? Husker dere å vente noen sek før dere tar ut sprøyta?

 

Åååå. Dette er så spennende at det nesten gjør vondt!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi venter min.10 sek. som det står. Har ikkje opplevd det før eg heller, dette var 7.sprøyta..

Ja, det verste som kan skje er vel bare at eg må gå ein dag ekstra.. Men satser på at eg fikk i meg det meste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stikker og stikker. Startet den13.04. Kjenner meg oppblåst i magen og stikkninger i begge lysker. Skal ta blodprøve og UL ved omnia fredag. Masse lykke til med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

Jeg skal på UL på fredag. Merker ikke så mye til sprøytene, bare litt stikking i magen av og til + at magen er litt oppblåst. Jeg tar gonal-f 150 IE.

 

Lykke til på UL alle sammen, måtte det være mange store, fine egg som venter på oss.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...