Gå til innhold

Disse listene funker ikke...


snøfilla - mamma til 2

Anbefalte innlegg

... for i går la jeg meg inn på ny liste som "stikker", men i dag dukker det opp ny liste hvor jeg plutselig står på "avbrutt forsøk" - er det mulig!??

 

Gir opp denne lista, jeg - synd det ikke funker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at et er mye tull...

For eg oppdaterte meg på lista før påskeferien der eg skreiv meg på under stikkere. Og idag måtte eg oppdatere meg på nytt.. Sto under sprayere da...

Bedre om ein har ansvar for listene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at det er en del rot, men kanskje litt vanskelig å få alle her inne til å bli enige om at det kun er en som har ansvaret. Foreslår at noen legger inn en standard forklaring på toppen av listen så det ikke er noen tvil om hvordan den oppdateres. Grunnen til at du havner på avbrutt er fordi neste mann kopierer signaturen din også, og da havner den nederst med de som har avbrutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Håper vi klarer dette sammen, og huske å oppdatere riktig, og ikke minst oppdatere! Ser det er noen som har vært ruger gaaaaaaaanske lenge...

 

Er det når lista blir for lang, det blir et problem? Isåfall skal vi jo bare kopiere den siste over i et "nytt innlegg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å passe på at man ikke kopierer det siste navnet, altså den som la inn siste innlegg....

 

Ser også at det er mange som ikke bruker sidene og fleresom må ha kommet enten til gravid eller negativ test. Om dere skjønner hva jeg mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var nok jeg som stod for de siste forvirringene.

 

så at mine endringer hadde falt ut, og prøvde å rette opp dette. Dermed havnet både snøfilla og cinderella som avbrutte. beklager. har fikset det nå på siste versjon av listen.

 

Jeg har forslag til bruksanvisning vi kan sette på toppen av lista -

 

Bruksanvisning:

1. Vær sikker på at du kopierer siste versjon av listen.

2. Nederste navnet er nick, skal ikke taes med (kanksje andre blir like forvirret som meg selv).

 

og kanskje vi bør fjerne nick som har stått uforandret over en måned i feil kategori? (Feks hvis noen står oppført som sprayer, men skulle ha begynt som stikker 15. mars?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at vi lager ny liste!

 

Og eg føyer til at det på toppen bør stå:

1. Framgangsmåte: Merk SISTE innlegg (venstre musetast), klipp ut innlegg (høgre musetast), svar på innlegg, lim inn innlegg (høgre musetast), legg til deg sjølv/event. rediger deg sjølv, lagre.

2. Sørg for at det er SISTE innlegg i tråden du kopierer!

3. Pass på at du ikkje merker signaturen i innlegget du merker og klipper ut. Det er nemlig den som sist la seg til/redigerte seg.

 

Tar du ansvar Snøfilla?:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget et innlegg med alle navnene, les det som står og rett opp..... Da vet vi hvem som er her inne....

 

Ha en fin søndagskveld!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei no gir eg opp...

Lagde ei ny liste over behandl.sted i går, og allerede i dag har noen lagd endå ei liste på ein ny tråd..

Det står klart og tydelig at det er bare til å kopiere siste innlegg i det eksisterende innlegget, men no er det åltså 2 lister over behandl.sted i stedet..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg tar på meg å ha ansvar for lista over BEHANDL.STED hvis der er ok?!!

Då oppdaterer eg ho. Dåkke andre bare legger dåkke til den ekisterende tråden, ikkje lag ny tråd! Blir så mye rot med mange tråder over samme innhold!

 

Oki,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...