Gå til innhold

sykemelding....


mamma 76 ,venter gutt 26juni

Anbefalte innlegg

Er det mange av dere som er i full jobb?Er i uke 30 og er 50% sykemeldt pga symptomgivende bekkenløsning.Har vært det en stud.Skal til lege i morgen og har et sterkt ønske om å få 100%.(Har en tung jobb med mye bøying,løft og bilkjøring)Liker det ikke,men føler det er mest riktig å tenke på meg selv nå..Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble 100prosent sykmeldt sist uke. Ville det ikke men legen nektet meg å fortsette. Trodde tulle skulle komme sist helg, sterke kynnere hele helgen. Gikk til legen tok alle prøver men kom frem til att det var stress. Skulle ønske jeg kunne jobbe men den gang ei. Ta hensyn til deg selv Kos fra meg=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja DU er helt nødt til å ta det med ro.Stess er absolutt ikke bra for deg og lille tulla.Lykke til videre... Klem fra meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg synes absolutt du skal tenke på hva du selv trenger. Du skal jo også ha krefter igjen når babyen kommer til verden. Selv er jeg 100% sykemeldt pga. premature rier. Har tidligere vært 50% sykemeldt pga mye kynnere. Skulle gjerne ha jobbet, men merker at dette ikke fungerer. Er nå i uke 29. Be om en full sykemelding du, og nyt graviditeten i stedet for å presse deg på jobb. Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 100% sykemeldt med en gang fra deltidsjobben min, skulle vel ikke være noe problem å få 100% sykemelding når du kjenner der ikke går lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...