Gå til innhold

kan man ta feil av utflod og vannet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hva om vannet går og jeg bare tror det er utflod?for det er jo mange som sier at det ikke alltid kommer så mye?? og har jo en del utflod til tider, så jeg er så redd for å forveksle dette? er dette mulig, eller er jeg bare dum?? hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det tror jeg ikke. Vannet kommer strømmende. Enten i en foss eller så pipler det. Uansett så er det nok ikke til å ta feil av. Jeg skjønte det med en gang når det skjedde med meg men jeg hadde de samme tankene som deg før den tid. For min del så piplet det bare i over et døgn, det kom aldri noen foss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk min forrige (som hadde hodet godt festet) våknet jeg om morgenen, litt våtere enn jeg pleide, var på kontroll,(det skulle jeg uansett den morgenen) de mente at det nok ikke var vannet som var gått, men da jeg fødte 10timer etterpå, uten at det var kommet noe spesiell vann avgang, konkluderte de med at det nok var vannet som gikk om morgenen alikevell.

De kan avgjøre om det er fostervann på det som kommer ved å dryppe et spes. stoff på det, så lurer du på om vannet har gått er det lurt å ta vare på trusa/truseinlegget, og dra på kontroll på sykehuset:-)

(det hadde selvfølgelig ikke jeg gjort den dagen.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...