Gå til innhold

Mange som skal settes igang imorgen?


luna75

Anbefalte innlegg

Hei! Hvem er vi "alle" som settes igang imorgen? Hvordan er formen deres? Jeg er ganske nervøs, og magen har slått krøll på seg (like greitt kanskje jeg slipper klyster hehe) og jeg har mange kynnere, antakelig pga. jeg er litt nervøs. Har vasket gulver og klær idag, noen ganger sitter jeg bare og stirrer rett framfor meg og tenker og grubler.

Rar dag igrunnen...

Jeg skal få sånn ballonkateter greie, har ikke hørt så mye om det før men, håper legene vet hva de gjør :o/

 

Sleng inn en liten sit.rapport da vel :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også settes i gang i morgen... Jeg har helt sykt mange tanker i hodet akkurat nå. Er mest spent på om jeg er moden eller ikke... Var ikke moden når jeg var på kontroll på mandag. Tror i såfall de setter meg på gele. Har ikke peiling på sånt så jeg får bare håpe på det beste!!

 

Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på om jeg er moden.. Tviler på det, gikk mye over tiden med førstemann.

Er det første din?

 

Akkurat nå sitter jeg helt apatisk i sofaen, klarer ikke å gjøre noe. Skulle vært ute og gått en tur eller noe, men klarer ikke!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke, lykke til i dag luna75. Tenk at nå har dagen din kommet :-) Det er jo ikke det minste rart at du sittet å bare stirrer litt framfor deg og er litt nervøs. Jeg hadde synes det var rarere om du hadde oppført deg helt normalt og ikke vært nervøs. Jeg tror vi skal tillate oss å være rare, innovervendte og tankefulle i sånne situasjoner. Dette er jeg helt sikker på at du klarer fint! Det er en stor dag. Lykke til med den innvendige ballongen ;-) Gleder meg til å høre hvordan alt har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...