Gå til innhold

6 uker og har ikke smilt til meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger jeg være bekymret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk på det.Straks vil du se gliset :)

Skrevet

nop... det kommer snart... tar bare litt ekstra tid med noen... min er 9 uker i morra og først i dag har han smilt skikkelig til meg flere ganger.

Skrevet

Gutten min smilte ikke før han var 7,5 uker, så det kommer! :o)

Skrevet

gutten min var 7 uker før han smilte ordentlig - og nå smiler han hele tiden, det er like før latteren ruller også ;o) Ikke noe å bekymre seg over, men forstår at du er utålmodig, det er jo så hærlig når ungen din ler!

Skrevet

Lillemor smilte ikke før hun var en 7-8 uker tror jeg (og det var pappan som fikk det første smilet, ikke jeg *snøft*)...nå er hun tre måneder og smiler masse :) *smelte*

Skrevet

Tror datteren min var 2-3måneder da hun smilte for første gang...

• 1 år senere...
Skrevet

Smiler nok snart skal du se.

Skrevet

lillegutt smilte først da han var ca. 8 uker, og da til pappaen først.. :) det kommer når h*n er klar

Skrevet

hehehe..

med broren min, så trodde vi ikke han hadde begynt å smile en gang...

til mamma overrasket han en dag, der han lå og smilte til dukken sin i senga! (sånn tøydukke med stoor smilemunn)

vesla mi smilte første gang da hun var akkurat 7 uker gammel. nå er hun 8, og har som regel en liten stund på morgenen , og en på ettermiddagen, da hun kommer med sine sjeldne, men herlige smil!

men blir mer og mer for hver dag!

*smelte*

Skrevet

Dette er nok like individuelt som alt annet, så tror ikke du trenger å være bekymret.

Lillegutt smilte med sikkerhet for første gang forrige uke da han var 9 uker. Han er prematur så var forberedt på å vente lenger.

Ikke så ofte han smiler, men fikk et strålende et i sta`. :-D

*snufs*

Bare gled deg!!

Kommer nok straks :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...