Gå til innhold

Kjenner dere mye liv ?


Smiler

Anbefalte innlegg

Heisann !! Jeg er nå i uke 20 og kjenner veldig godt at babyen sparker innimellom. Det går også mange timer som jeg ikke kjenner noen ting, hender jeg blir litt bekymret... Men det er vel helt normalt at den sover mye og derfor er stille....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 17 uker på vei og har kjent "noe" i magen i et par uker. Gøy :-) Det varierer også for meg hvor mye og hvor ofte jeg kjenner babyen, men jeg har lest at man ikke kan regne med å kjenne liv hver dag før i uke 27, så det er nok helt normalt. Hvis du er urolig, er det bare å spise noe søtt, da pleier jeg å kjenne at aktiviteten stiger...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte stadig kraftigere fra uke 23-24. Nå er det stor forskjell, og jeg begynner på uke 26 i dag. Jeg våknet nesten av at hele meg "ristet" da jeg sovnet i sola i går, så nå har han blitt en sterk liten krabat som fortsatt nyter plassen å tumle på inni der! Var rolig egentlig helt fram til uke 23, da var det bare et spark her og der...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :)

Du må ikke bli bekymret selv om babyen blir litt stille på dagen nei, babyen begynner å få et søvnmønster nå...Og det er vanlig at babyen sover mens du er aktivitet, og våkner til liv når du skal slappe av...Det er jo fra uke 28 at man SKAL kjenne liv hver dag....

 

Jeg er nå i uke 27 og jeg kjenner prinsen flere ganger om dagen, og han har begynt å få skikkelige fraspark..Ikke alltid like behagelig det nei, men det blir nok værre og...hehe

 

Alt er helt sikkert bra, så lenge du kjenner babyen din ja:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er akkurat over halvveis (uke 21 nå) og kjenner absoluyy liv. varierer en del; stille i store perioder og så kan det #ta helt av". En del aktivitet på kveldene. merker det særlig godt etter at jeg har spist, da astronauten straks får litt mer å "jobbe på" og når jeg selv roer med ned etter å ha vært i bevegelse ei stund.

 

Et tips for å "provosere fram" bevegelse er å drikke et stort glass kald saft- med sukker - og så legge deg ned og kjenne etter. gjør susen det her, allefall! :) GØY!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 23+3 i dag. begynte og kjenne skikkeligt liv fra uke 22.men merker fremdeles at babyen har stille perioder ja.

nå, f.eks har den ikke gjitt skikkelig liv fra seg på 1 dag og litt.. kjenner at det har ver't bevegelese men ikke skikkelige spark nei.

bebisen har det nok bra skal du se =) bare sover litt når det passer seg sånn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 23+3 i dag.har kjent mye liv dei 3 siste ukene.Har våknet av det om natta..Kan ikke huske det var like kraftig så tidlig i sist svangerskap..Det er jo så herlig å kjenne at det er gang der inne=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nå i uke 23 og kan faktisk merke et vist mønster i bevegelsene nå! han er veldig rolig om natten, men aktiv om dagen og kvelden. passer meg kjempebra det, håper han fortsetter slik etter fødsel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er i uke 22 nå og kjenner masse liv. Husk at akkurat nå holder bebisen på å finne ut av søvnfaser og våkne faser. Han sover ofte når jeg er i aktivitet og våkner til når jeg er rolig (når jeg skal legge meg osv)

Helt normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...