Gå til innhold

Dere på overtid...


Nuppen

Anbefalte innlegg

Jeg er 1 uke på overtid etter min egen termin ,men bare 2 dager med ultermin. Lurer på om det er bare meg som føler at babyen har blitt litt "slapp" ? Var på kontroll på mandag på sykehuset å alt viste seg å være bra,men legen var enig i at hun var veldig rolig.

Litt opp og ned hver dag. I dag f.eks. har hun vært nesten helt stille mens vi har vært ute. Kom hjem i fire tiden å dytta i meg cola og sjokolade og hvilte litt på sofaen. Hun reagerer jo, men tar ikke helt av liksom,sånn hun gjorde før. Skal settes i gang i morgen så jeg slipper jo å bekymre meg så lenge men er det ikke det ene som kødder med tankene mine så er det det andre...

 

Håper på svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Må si jeg har tenkt akkurat det samme som deg. Han har vært litt roligere de siste dagene. Men i sted når vi var på småbruket vårt en snartur (skal starte bygging snart) ble det plutselig masse liv.

Har hørt at det er vanlig at de blir roligere den siste tida. Virker sånn på min lille i allefall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt andre svangerskap gikk jeg 11 dager over termin. Gutten i magen begynte å få dårlig med plass og beveget seg mindre enn før. Legen min sa det var helt normalt pga plassmangelen.

Hadde det vært noe alvorlig ville de nok ha holdt deg igjen på sykehuset. Slapp av og nyt din siste kveld som gravid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal bekymre deg jeg...normalt at de roer seg litt på slutten....og...heldiggris...du skal bli satt i gang i morgen, så det går nok bra. Jeg er ti dager over terminen, og her er det full aktivitet hele døgnet...nesten bekymret fordi han er for aktiv jeg :) Skal ikke på overtidskontroll før til torsdag, og blir tidligst satt i gang på fredag...synes det er urettferdig, for "alle andre" blir jo satt i gang før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...