Gå til innhold

*lurer*


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

på hva som må til for å få satt i gang en fødsel....

 

jeg har ikke termin før om 10 dager men er så redd for å gå over tiden

fordi jeg ahr en lille søster som skal komfimere seg og jege r så redd at jeg ikke skal kunne komme denne dagen...

 

har slitt mye m deprisjon i svangerskapet og denne "frykten" gjør tingene verre...(er liksom i det siste eg ahr tenkt masse på det)

er redd for at hvis jeg ikke får komme i komfimasjonen at jeg deprisjonene vil bli verre fordi jeg vil aldri tilgi meg selv om jeg ikke kan komme pga det betyr mye for meg og enda mer for min søster....

 

vet dere om jeg kan snakke m legen min, å gjerne bli satt i gang slik at jeg får med meg denne viktige dagen eller er det ikke en god nok grunn?

dette sliter skikkelig på meg- blir dårlig bare av å tenke på det....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei..

tror nok ikke det er en god nok grunn.

selvfølgelig hvis du har meget store deprisjoner kan det sikkert i noen tilfeller vere å sette i gang.

 

men at det skyldes at du er redd for å ikke rekke komfirmasjonen til din søster er nok ikke en stor nok grunn..

det å vere gravid er jo faktisk å gi avkall på en god del ting.

det er utrolig mye som jeg fks har gitt avkall på som har gjort meg trist og lei,men thats life...

 

det å sette i gang en fødsel er jo en rissiko i seg selv oxo.

jeg har selv vert i meget dårlig form nå på slutten av svangerskapet,men de vil ikke sette igang før de faktisk må...

har 7 dager igjen til termindag og jeg håper og ber at jeg holder meg i form til det skjer naturlig.

har vert innlagt ett døgn på kk og fikk rom sammen med de som blir satt igang...

for å si det sånn så er det faktisk ikke bare bare å bli satt igang heller!!!

jeg ble utrolig glad da jeg fikk reise hjem igjen for å la dette skje naturlig.

 

 

lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det betyr mye for din søster at du kommer, vil jeg da tro at hun har stor forståelse for (og ikke engang blir skuffet) om du ikke kommer fordi hun er i ferd med å bli tante? Alt her i livet kan jo desverre ikke planlegges....

Ville tatt en prat med henne jeg, der dere kan avtale at er dere maks "uheldige" når det gjelder fødsels dato, kan dere to gjøre noe spesielt sammen seinere:-)

Lykke til!( sjansen er jo dessuten veldig liten for at det blir NØYAKTIG den dagen, så syns du skal slutte å bekymre deg jeg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen er jo veldig liten for at du skal føde akkurat på konfirmasjonsdatoen... ta det berre med ro, ta deg en prat med søstera... vist dere er så uheldige at du føder eller er på føden akkurat på denne datoen, kan ho da ikke berrekomme på konfirmasjonsdagen og besøke deg....???? Synest at det ikke er noe gale med den ideen, da kan du jo få se ho i all sin fineste stas og kanskje evt ta bildet av henne og lille babyen sammen.... berre et lite forslag.

Eg trur nok at søstera di har full forståelse for at slik kan det gå og eg trur at både ho, du og babyen ville være kjempestolte vist den lille ville bli født på sjølveste konfirmasjonsdagen, tenk det blir ivertfal en dag ingen av dere glømmer.

Det er ivertfal ikke god nok grunn til å bli satt igang, det er heller ikke så bra for den lille eller deg altid. Og ikke altid at det går slik som det er planlagt så det kan fort ende med at du allikevel ikke rekker konfirmasjonen.

 

Masse lykke til vidare. Gled deg over magen din og den lille i magen, tenk positive tanker, alt vil la seg ordne på en måte, berre snakk med søstera di, mora di og så kan dere sammen legge en plan rundt det hele....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok ikke satt igang bare pga en konfirmasjon nei. Jeg har selv en datter som skal konfirmeres rundt terminen min,men det skal mye til at det blir fødsel akkurat den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...