Gå til innhold

hvilken pp er dere i?


blomster piga :o)

Anbefalte innlegg

hvor lenge har dere prøvd? vi har holdt på i ett halvt år nå, begynner og føle at det er unormalt lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok. da er vi flere som har prøvd en stund. har du brukt el tester? vi har brukt el tester nesten hele tiden, men det klaffer aldrig.... jeg skulle helst vært gravid i går jeg.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt styr på hvordan man regner ut det der PP-greiene. Men jeg og mannen min har prøvd i ett år og én mnd..

Men jeg har diagnosen PCOS, å det tok en stund før vi fant utav det og fikk satt meg på behandling. Så det er nok derfor vi har ventet så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte EL-tester i begynnelsen... Orket det ikke mer, for det hendte jeg glemte det og da lurte jeg jo hele tiden på om det var denne dagen jeg hadde hatt EL etc ;o)

Også ble jeg lei av å tyde streker, bestilte en hel haug fra billige-tester, for CB bli litt dyrt i lengden syntes jeg...

 

Så nå sitter vi igjen med "annenhver dag fra dag 10"-oppskriften ;o)

 

Skjønner hva du mener med "skulle vært gravid igår"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er i 10 pp, og denne tror jeg blir like vellykket som de andre... Opplevde ikke å få full klaff på EL tester denne gangen, så jeg ligger her å spiser rester av påskegodter og drikker rødvin :)

Kjenner at jeg begynner å få "snart ett helt år panikken.."

Festlig..

Kom neppe noe påskehare til meg denne påska.. Så hvis noen ser den, kan de gjerne kjøre over den for min del... ;)

Har IKM 21-22, og ingen tegn på noenting som helst. Bortsett fra at jeg akkurat NÅ ble litt kvalm av det fylte sjokoladeegget jeg nettopp spiste...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 pp her :-( begyner å bli lei nå, og hvis spira ikke sitter denne pp så blir det legen i mai.

 

Bortsett fra at jeg er litt lei for tiden og utolmodig, så har jeg en slags tro på at nå ordner det seg og jeg slipper å gå til legen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du! likte veldig godt det med å kjøre over påskeharen! he he!! jeg skulle hatt termin 23 april jeg så jeg er litt deppa kan du si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, har du opplevd å miste?

Det høres sånn ut.. Det skjønner jeg må være litt tøffe dager nå for din del.. Jeg har aldri vært gravid, så jeg vet sånn sett ikke enda hva jeg savner.. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg har hatt litt pause fra forumet her en stund, følte at det ble litt mye. Mannen min mente også at det sikkert hjalp å slappe av litt og ikke stresse for mye, da ville den sikkert sitte.

 

Ja særlig! Det hjelper lite når man ikke har hatt eggløsning!

 

Men jeg skal ikke sutre, det er mange som har det verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i 10. pp... og begynner også å syns dette er veeeldig lenge, men det er vel normalt å prøve rundt ett år vel... så jeg får bare smøre meg med tolmodighet vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, er midt i min 6 pp jeg... Begynner å bli skikkelig utolmodig.. gikk så fort med mine 2 andre.. Så trodde det bare var å ta ut spiralen denne gangen..så feil kan man ta gett ;O(

Får håpe jeg ikke kryper inn i min 7 etter dette.. ikke videre klar for det igrunn.. men det er det vel ingen av oss som er ;O) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i min 1pp og er naturligvis spent på om det går raskt eller tregt denne gangen.. Ble gravid i 5pp av 4 mulige (en pp var uten el) sist... Så jeg håper jo selvsagt at det ikke skal gå tregere enn sist...

Lenge leve håpet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er i pp1, som kanskje nicket avslører. Forventer ingen klaff denne pp siden jeg sluttet med p-piller 24. mars. Jeg håper på en forholdsvis normal og stabil syklus raskt, så det blir litt lettere å planlegge.

LYkke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker kul mage: et halvt år er slett ikke unormalt, så fortvil ikke:)

Selv er vi i vår 13. pp og er hensvist til sykehuset for utredning nå. Har tatt masse hormonprøver ev meg og særdpøve av mannen min, men foreløpig er vi ikke så mye klokere...

Til dere som nettopp har slutta på pilla: Det sies at man er svært fruktbar like etter at man har sluttet med prevensjon, så det behøver ikke å ta så lang til før babyen sitter. Men dersom det ikke blir fort etter å ha sluttet med prevensjon, så må man kanskje smøre seg med litt tålmodighet, for da kan det ta litt tid. Men dette er jo så klart veldig individuelt.

Ønsker dere alle lykke til og håper det klaffer for dere snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 2 pp. Venter på IKM. Skjönner at det kan ta tid. Pröver å smöre meg med tålmodighet. Får håpe ingen av oss trenger å vente på storken lenge:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i min første pp, som nicket tilsier:) Er godt å være igang, men har ikke de helt store forhåpningene nå helt i begynnelsen. Vet jo at mange må vente noen måneder før det klaffer...! IKM fredag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i 1pp. Har EL i dag - testet positivt i morges :) Har IKM 1.mai, så er veldig spent på om vi kan være heldige og få full klaff på første forsøk. Regner naturligvis med at det kan ta tid dette her... spennende er det ihvertfall!! ;) Lykke til alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i 4. pp. Har IKM torsdag og venter i spenning frem mot det. Håper veldig at det har klaffet denne mnd og har litt tro på det også. Har testet med EL tester og hadde sex i bøtter og spann rundt EL. Har skikkelig ømme bryster nå og sitter her og håper;) ... har bestemt meg for at denne måneden skal jeg ikke teste før tidligst IKM-dagen... Er som mange andre her inne helt testoman, og egentlig har jeg nå bare lyst til å springe og bruke opp en test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i 9.pp, hadde IKM ca 23.Mars... så i morra skal jeg løpe til apoteket å kjøpe test *hååååpe håpe* Har hatt mensliknende smerter i to uker.. og en haug andre (sikkert inbilte) symptomer, men..jeg trur ikke jeg er gravid :( Tør ikke av for høye forhåpninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.pp. Hadde nettopp EL, men blir ikke mye til prøving med påskeferie og familie på alle kanter. Blir spennede månedskifte, men regner med at det blir mer prøving...så langt er det jo mest koselig og spennende ü

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...