Gå til innhold

Når fortelle nyheten?


Lykketroll med 2 småtroll

Anbefalte innlegg

Når forteller dere at dere er gravide?

Jeg har sakt det til kommende besteforeldre..

Men lurer på når det er vanelig åforteller det til venner og familie og sånn? Er så lenge å vente i 12 uker.. Dessuten er formen så dårlig at jeg er redd for å bli avslørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker for et par år siden et vennepar av kjæresten min som jeg knapt kjente fortalte nyheten til oss bare noen timer etter at hun hadde testa positivt. Ble litt overrasket da ja, men det gikk jo fint da. De har ei lita jente i dag.

Tror det er veldig individuelt når man forteller det. Jeg er nå i 8.uke og vi har fortalt det til foreldre og noen få nære venner. I tilegg har sjefen min fått vite det (har et veldig fint forhold til henne da, tårene trilla når jeg fortalte det og hun gleder seg til å bli "tante"!).

Ellers skal vi prøve å vente noen uker til før det blir offisielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja , det derre er alt ettersom..dere finner nok ut hva som er best for dere:) jeg har ennå ikke sagt det til foreldrene mine , men jeg trior mamma å de har merka det.. de tisker å hvisker , å med en gang jeg kommer inn i rommet , blilr det helt stille , å mamma glaaaner på magen min..den har jo ikke begynt å vokse enda , men alikevel..må vel si det snart , før noen anrde sier det:) lykke til dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde planlagt å vente noen uker enda men så ble jeg bare så utrolig kvalm og da fant vi ut at det var like greit å si det. Ellers hadde det blitt vanskelig å hele tiden komme med bortforklaringer på alt mulig.. Så i påske fikk de fleste av våre nære og kjære vite det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte også røpe hemligheten i påsken. Vi var på hytten og min mor og far var med. Det var ikke til å unngå når det var snakk og slalomski, vin og for ikke å snakke om min kvalme. Så nå vet de det og de ble veldig glade på våre vegne. Ikke minst for prinsessen som tok det veldig tungt da jeg mistet for to år siden. Hun ønsker seg stort en babysøster eller -bror. Men vi sier det ikke til flere før rundt 17.mai. Da er jeg 12 uker og regner ikke med at jeg får på meg bunaden. Så da må det forklares... Hele familien i bunad bortsett fra meg... finn en feil =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...