Gå til innhold

Ceci 19.08.06 - er du der?


LoopyLoo fikk jente 15.07.06

Anbefalte innlegg

Velkommen hjem fra påske-ferie. Hadde dere det fint? Hvordan går det med magen? Så koselig at du likte bildet av prinsessen min =) og søtt at du ropte på mannen, hihi. Jeg hadde skikkelig på følelsen av at det var jente siden ul i uke ca. 19 ; hun gjorde akkurat samme feminine bevegelser som storesøster - hihi - og når de skulle se etter kjønn (som de sa de ikke kunne se) kunne jeg iallefall ikke se noen 'utstikker', hehe...

 

Ellers er dette svangerskapet helt annerledes enn første - har så å si ingen plager denne gangen og har ikke vært kvalm =D

 

Hun sparker forresten skikkelig hardt allerede, og har en tendens til å ligge i sete-leie med ansiktet inn mot ryggen min, så det blir mye harde spark rett inn i magen min. Får håpe hun snur seg med hodet ned i ukene som kommer. Flytter inn på 3. trimester denne uka, men du kommer jo snart etter (og jeg stikker nok innom her også imellomtiden). Fikk du mailen jeg sendte deg før påske? Ble litt usikker på riktig mail-adresse, men håper den kom frem. Skal du jobbe frem til sommerferien? Har du noen mage-følelse for hva du får da?

 

Ha det bra så lenge, vennen! Klem fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen min! :-)

Tusen takk for mail. Fant den sent i går kveld. Koselig å høre fra deg! :-)

Ja, vi hadde det kjempefint på fjellet. Fint vær og familiekos. - Men godt å komme hjem til senga mi, dusj og do.

Jeg jobber ikke nå, er fullt sykemeldt pga bekkenet. Ligger mye.

Artig å høre at prinsessa di sparker hardt! Selv kjenner jeg ikke så mye enda, morkaka ligger sånn at den skjermer for spark, men i går kveld kjente jeg et hardt spark, og da hadde pappaen handa si på magen min, så han fikk også kjenne. Det var stas! :-)

Magefølelsen min sier mest gutt, men det varierer litt fra dag til dag. Jeg har flere ganger drømt at jeg får gutt. Dette svangerskapet er så annerledes enn det første, kanskje derfor jeg føler gutt? Prøvde jo å kikke nøye etter på UL, men så hverken det ene eller det andre. Hjertelyden har vært 150 en gang og 130 en gang, så det er jammen ikke godt å si! Tenker også på at siden vi hadde sex så lenge før EL, så er sjansen for jente størst. Vi får vente i spenning til i slutten av mai, da er det ny UL. :-)

Tenk at du allerede skal inn i 3 trim. Tida flyr! Jeg kommer etter om 5 uker! :-) Klem fra C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...