Gå til innhold

Dere jenter fra Fredrikstad, noen som har vært hos gynekolog Terje Bjørnebekk???


*Sirkeline*, Snuppa og Snippen

Anbefalte innlegg

Hvordan var han?

 

Aldri hatt GU før,med tester og sånn. Hadde SA for noen mnd tilbake og da hadde jeg innv. ul., men...

 

Gruer meg for at en mann skal grafse og glane.... Huff og huff...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Ja, jeg var hos ham for en uke siden!!

Veldig koselig mann som virkelig tar seg tid til deg!

 

Var først på Volvat og fikk innvendig UL der av en kvinnelig gynekolog, men ho var så kjapp og kort at jeg ikke orket å fortsette hos henne!

 

Har egentlig best erfaring med mannlige gynekologer jeg, og Terje var egentlig den "beste". Han tok meg på alvor...

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å takk takk. Det var godt å høre.

 

Kan jeg være så frekk å spørre om grunnen til at du var der? Om det var pga barneønsket liksom? Trenger ikke å fortelle veldig private saker altså. Men legen min (Kristin Scheele på Vincent) sa at jeg kunne jo bare fortelle at vi ønsker oss barn når jeg likevel skulle dit, pga en cyste. Syns det er litt pinlig og spørre....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos ham for infertilitets utredning... Jeg spurte og gravde om alt, og han svarte på det jeg lurte på :o)

 

Det eneste han gjorde nå var å ta en innvendig UL på meg, og det gjør han nok på deg også om du skal dit pga en cyste...

Han sa at alt så normalt ut, og jeg blir nå sendt videre for å ta røntgen av egglederne... + endel blodprøver...

 

Han er veldig allright altså, du må ikke være redd for å spørre han om det du måtte lure på. Og jeg synes også du skal neve barneønsket når du likevel er der :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

-er han i 'tjeneste' ennå?? var hos han for rundt 20 år siden da jeg skulle ha min første . Han var en hyggelig lege med et behagelig vesen.

Du har ikke noe å grue for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kjempe kos!Man kan spøre om alt!=)

Alltid like bli og hyggelig!

Synes han er flinkere enn andre,har hvert hos noen andre,men de var så hardente så det gjorde vondt!

Så fint du har fått han =)

 

Jeg var der bga cyster på eggstokkene....

skal til legen min til torsdag og bestille ny time til han bga det store barneønsket vårt=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Han er alle tiders fyr!!

Var hos han og fikk utskrevet pergo for et par måneder siden.

Du har ingenting å grue deg for.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, makan til skryt da.Skulle nesten ha printet ut dette og vist det til han... hehe =)

 

Veldig godt for meg å høre, for jeg gleder meg ikke akkurat. Gruer meg ikke sånn nå, som det jeg gjorde før jeg leste alle de positive svarene her da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...