Gå til innhold

vil soove!!


mamma til prinsen

Anbefalte innlegg

heisann jeg har sovet 13 timer i natt (sov som en sten) men er så utrolig trøtt kunne sovet til i morgen.. holder på og sovne nå.. sto jo opp for bare en time siden.. er dette normalt i 3 trimester?? var litt sånn i første men ikke så exstrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror det er temmelig normalt jeg selv er døds trøtt om dagen og kan sove til den store gull medalje og alikevel få sove om kvelden, jordmor sa til meg att det var pga lite jern i kroppen vet ikke åssen det er med deg men jeg har i hvertfall slått meg til ro med det og legger meg når jeg er trøtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sover mye om dagen jeg også..er sikkert veldig normalt for oss nå,men jeg ville nok ha skjekket bt og jern veldig ofte..da dette også kan gjøre at vi blir sånn... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover også glatt 12 timer om natten.. sikkert bare godt for kroppen. Er ikke lenge vi kan holde på sånn! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud jeg missunner dere. har tre uker til termin og har sovet dårlig og lite hele siste trimester. Trodde faktisk også at dette var det mest normale men nå ble jeg bare kjempemissunnelig. Jeg må så mye opp på do og syns det er vanskelig å finne liggestilling og tetner i tellegg helt til i nesa, så søvn er både mangelvare og et stort stort savn for meg..-trøster meg bare med at det er greit å venne seg til det som folk sier til meg, for det er sånn det er med barn.. dere som kan sove så mye: NYT DET! det høres jo himmelsk ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...