Gå til innhold

Angående kinesisk fødselskart


lille-my *mor til Agnes*

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har fått konstantert kjønnet til den vesle babyen deres som har sjekket dette opp mot det kinesiske fødselskartet?

 

Kunne vært interessant å få høre for hvor mange det "stemmer"...

 

Smil fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Hos meg stemmer kartet hos BIM 100%. Har tre gutter (og mistet en) det stemmer med alle dem...nå står det at jeg skal ha en jente og det stemmer med det vi så på UL. Så veldig godt at det var tre strek der og ikke en liten tiss ;)

Men man vet jo aldri helt sikkert da. Synes det er litt gøy at det stemmer. (Det hos babyverden stemmer ikke på mine)

 

Stemmer også på min søster, hun skal ha nr 1 og får en jente hun også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det på babyverden stemmer for både den jeg har i magen nå, og den jeg har fra før =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg irriterer meg litt over de kartene altså :) siden de er så forskjellige

På toppen av at de er forskjellige så er min befruktnings dato 1. des dvs at det like gjerne kunne vært november og da endrer resultatene seg igjen Med andre ord jeg vil aldri finne ut om kartene stemmer og ikke vet vi kjønnet eller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge kartet her på BIM og på Babyverden skal jeg få jente, så det blir spennende med ultralyd om 2-3 uker. Kommer tilbake med resultatet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg sier bim kartet jente og Bv sier gutt... Kjipt. Da jeg ventet nr 1 (jente) stemte Bv sitt kart, men husker ikke hva Bim sitt kart sa.

Legen trodde det ble en gutt, men var for usikker til å si noe sikkert. Skal på ny ul i mai. Da får vi kanskje et svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste at førstemann skulle være gutt, det stemte. Viste at denne bebisen skulle være jente, men det var en gutt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifg.det kinesiske fødselskartet skulle begge guttene mine vært jenter, denne gang sier kartet også jente og ifg ul ser det ut til å stemme denne gangen:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemte ikke på meg! Det sa jente, men ul viser mest sansynlig gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIM sitt fødselskart stemte ifølge ULèn hos oss. Men 100% sikker blir man jo ikke =) Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge kartet skulle jeg få gutt, og gutt kom:-) ifølge kartet denne gangen skal jeg få jente, så blir spennende og se! vi vil ikke vite kjønn på ultralyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

stemmte ikke på meg.viste at prinsessa mi skulle bli en gutt..

stemte heller ikke på mammas 3 barn..jeg skulle bli gutt,og begge brødrene mine skulle bli jente..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården stemmer det ikke!

 

I følge kartet skulle eg hatt to jenter, og ventemin tredje,men eg har to gutter, og venter den tredje gutten..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skulle få jente i følge kartet,men legen sa om det ble en jente skulle vi få pengene tilbake;-)hehe,så det er rimlig sikkert en gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at så mange har tatt seg tid til å svare :o)

 

Både BIM og babyverden spår oss en gutt, men "alle andre" sier de tror det er en liten pike i vente... Blir spennende på UL 15.mai; tror nok vi må få vite kjønnet, gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...