Gå til innhold

Angående kinesisk fødselskart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Hos meg stemmer kartet hos BIM 100%. Har tre gutter (og mistet en) det stemmer med alle dem...nå står det at jeg skal ha en jente og det stemmer med det vi så på UL. Så veldig godt at det var tre strek der og ikke en liten tiss ;)

Men man vet jo aldri helt sikkert da. Synes det er litt gøy at det stemmer. (Det hos babyverden stemmer ikke på mine)

Stemmer også på min søster, hun skal ha nr 1 og får en jente hun også.

jeg irriterer meg litt over de kartene altså :) siden de er så forskjellige

På toppen av at de er forskjellige så er min befruktnings dato 1. des dvs at det like gjerne kunne vært november og da endrer resultatene seg igjen Med andre ord jeg vil aldri finne ut om kartene stemmer og ikke vet vi kjønnet eller:)

Annonse

Hos meg sier bim kartet jente og Bv sier gutt... Kjipt. Da jeg ventet nr 1 (jente) stemte Bv sitt kart, men husker ikke hva Bim sitt kart sa.

Legen trodde det ble en gutt, men var for usikker til å si noe sikkert. Skal på ny ul i mai. Da får vi kanskje et svar...

Annonse

Så hyggelig at så mange har tatt seg tid til å svare :o)

Både BIM og babyverden spår oss en gutt, men "alle andre" sier de tror det er en liten pike i vente... Blir spennende på UL 15.mai; tror nok vi må få vite kjønnet, gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...