Gå til innhold

Skjønner ingenting...


rampen_

Anbefalte innlegg

Hadde IKM på lørdag... og ingen mens har kommet enda.. og bare negative tester...

 

Hmm....

 

Noen fler som har opplevd det samme?

 

Kjennes ikke ut som TR kommer heller.. snedig..

plutselig er hun her sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg opplevde dette i november... testet og testet bare negativt og ingen tr kom, den gang skulle jeg hatt mensen i slutten av november, men fikk ikke beøsk før i begynnelsen av januar.. så det kan skje at man hopper over en syklus med mens, det sies det at man hopper over en mens nesten en gang hvert år.

 

men du kan jo være gravid også da, bare at du produserer litt sent hcg... hvilken test har du testet med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjenner meg så altfor godt igjen...

Gikk 18 dager over tiden sist gang! Og det er jo bare å vente, vente og vente!

Men, jeg visste jo med sikkerhet at jeg ikke var gravid. Var på innvendig UL...

 

Det er ennå håp så lenge tanta ikke kommer da :o)

 

Lykke til (kan du ikke ta deg litt tålmodighet? Var det ikke det koselige anonym skrev her om dagen? Hihi...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme da jeg var 19 og akkurat hadde blitt sammen med han jeg er gift med nå. Immari skumelt når man ikke har tenkt å få barn og irriterende når man prøver å få........

 

Har du vært mye i kontakt med ei spesiell venninne eller søster kan det skje for å synkronisere sykusene deres. Søsteren min opplevde det da vi bodde hos foreldrene mine en periode, hadde hun vært gravid hadde det vært et mirakel.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være som hun ene over her skrev,, at du har hoppet over en syklus... Sånt skjer, og er vanlig.. I gjennomsnittet så har vi kvinner 8 eggløsninger pr år, av ca. 12 mulige...

 

Jeg temper, så jeg vet da lenge før ikm om syklusen min blir vanlig lengde eller om eggløsningen uteble og hoppet over en pp... Jeg trives veldig godt med temping,, det gjør at jeg ikke blir usikker ved ikm..

 

Håper mensen din kommer snart, hovedinnlegger... Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg temper hver morgen... Det gir meg god kontroll på hvor jeg er i syklusen.. Jeg lærte meg temping gjennom denne internettsiden:

http://www.pernille.info/basaltemp.htm

 

Jeg tempet i 5 aktive prøveperioder før jeg ble gravid sist,, og jeg har tempet som prevensjonsmiddel nå siden desember. Og endelig er jeg i min 1pp, så nå bruker jeg tempingen til å bli gravid igjen!

 

Bare skriv navnet mitt som overskrift i et innlegg hvis det er noe du lurer på,, så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan..

Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...