Gå til innhold

Hei Kine76!!


anja76

Anbefalte innlegg

Artig at det er deg, da..... Håper alt er bra og at du klarer å " holde jenta inne litt til" til tross for premature rier..... Jeg har det bare bra...HAar termin 28 juli, omtrent to uker etter deg, ifølge Hanne:-)

Kanskje vi får ta oss noen trilleturer sammen til høsten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, verden er jaggu ikke stor:) Tenkte det var deg i starten, men trodde du var 75-modell så jeg slo det i fra meg. Så fint å høre at du har det bra, og at formen er fin. Vet du om du får gutt eller jente da? Jeg fikk ikke sett det på første ultralyd, men måtte bare ta 3D i uke 25. En flott opplevelse å se den lille jenta da!

Trilleturer til høsten høres koselig ut!! Hanne kommer jo også til Oslo snart, men det vet du vel allerede:-) Hørte hun hadde store planer om å treffe deg da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at du får ei lita jente, da!! Det er jo gøy med jenter.... Vi vet ikke hva vi får, men føler på meg at dte blir jente denne gangen og...ikke at det er noe å stole på, for sist strodde jeg at jeg skulle få en gutt og det var det jo ikke:-)

Passe godt på deg selv da, Kine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre:) Det blir spennede å se om du har rett denne gangen da!!! Den 25. april (kl. 17.30) er det forresten treff for de som har termin i juli. Denne gangen skal vi møtes på Natraj Tandoori, Bygdøy Alle 8. Har vært der to ganger tidligere, og det er veldig hyggelig. Sleng deg med hvis du har tid og lyst:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes gøy u t med treff...dere får kos deere... Jeg er veldig opptatt med å feire 30-årsdagen min den 25 april:-)

Snakkes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...