Gå til innhold

Liten blødning i uke 20 - alt OK :-)


Trollet73

Anbefalte innlegg

Jeg skriver dette for å berolige dere som måtte oppleve det samme. På lørdag hadde jeg en liten blødning da jeg var på do. Da jeg skulle tørke meg oppdaget jeg at papiret var fullt av blod og slim. Jeg ble selvfølgelig engstelig, og ringte sykehuset. Der fikk jeg komme til med én gang.

På UL fikk jeg se en aktiv liten krabat som sparket og svelget fostervann. I tillegg hadde h*n hikke. Det var en utrolig lettelse. De fant aldri ut hva blødningen kom fra, men det var ihvertfall ingenting galt med barnet.

Mitt tips er derfor, dersom dere opplever liknende så ring til lege/sykehus og få en undersøkelse. Det er absolutt ikke sikkert at noe er galt - heldigvis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at alt var bra og så flott at du fikk komme til legen kjapt

 

og tilslutt så flott at du deler det med oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du forteller dette til oss, og så fint at alt er bra med babyen din :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Godt at du skrev om dette. Opplevde nemmelig det samme som deg på fredag, er selv 17 uker på vei. Våknet fredag morgen og da hadde jeg blødd litt. Ringte Riksen(skal føde der) og de ba meg komme med en gang. Tok UL etc og ingenting var galt og babyen hadde det bare bra:-)

Dro hjem og hadde en vanlig dag. Kom hjem på kvelden og gikk på do og da sa det "pang". Kjempe blødning, det bare rant og rant. Jeg ble kjempe redd. Ringte Riksen igjen(hadde fått beskjed om å ringe tilbake hvis det skjedde noe) og måtte komme med en gang, fikk ikke lov å kjøre bil. Måtte ta Taxi for selvfølgelig er min samboer i Sydney på jobb.

De tok ny UL, innvendig og utvendig. Alt var som det skulle:-)

Fikk da vite at det er en liten gutte bass i magen:-)

Legen sa det kan være flere grunner til at man blør,sprengt blodkar,rift i morkaka etc. Men de så ingenting galt og gutten vår har det bra.

Fikk bare beskjed om å ta det litt med ro.

Og de ville følge opp, så vi skal på kontroll igjen på onsdag.

Må ROSE de som jobber poå Rikshospitalet. Utrolig mennesker:-)

 

Så til dere andre som evnt. skulle begynne å blø, RING sykehuset der dere skal føde med en gang.

Og som Trollstussa sa, det er absolutt ikke sikkert at alt er galt. Som regel går det bra jenter:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...