Gå til innhold

Hjemme fra påsketur, og far har endelig fått kjenne spark:)


Molait

Anbefalte innlegg

Tenke seg til, jeg klarte det!!! SÅ mange dager uten pc og nett;)

 

Langfredag kjente endelig pappan spark utenpå for første gang. Morkaka ligger slik til at det tok litt tid:) Er nå skal vi se.. hmm.. 21+3 blir vel riktig. (iht bim da, ul sier 5 dager før) Men da ift menstermin kjente far liv 20+6 blir det vel:)

 

Hvordan har godtfolket her inne hatt det i høytiden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen hjem fra påskeferie=)

 

Her gikk det også litt sent før pappa'n kjente spark, men etter det var det også gjort! Da var det hver eneste kveld.

 

Det er liksom så virkelig da, plutselig. Når andre også kan få kjenne at det faktisk bor noen inni der.

 

Kose dere med de små sparka=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen tilbake

mannen her har ikke kjent noe ennå men har er egentlig ikke tålmodig nok til å få kjenne noe . Desuten kjenner jeg ikke selv heller for når det er liv i leiern så legger jeg på hånden og det blir stille en stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-)

Vi har også vært på påskefjellet, hele 10 dager! Deilig å komme hjem til dusj og do! :-) - Og i går kveld da vi la oss, kjente jeg at babyen ble aktiv. Da la pappaen handa på magen, og der kom det et kjempespark! Det hardeste jeg har kjent faktisk, så det var så artig at også pappaen fikk kjenne det! Morkaka mi ligger jo på framsida, så den skjermer for spark. Hadde derfor ikke forventa at han skulle kjenne noe enda, når det er såvidt jeg kjenner noe. Er 22 uker og 3 dager nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å ha deg tilbake igjen=)

 

Morkaken ligger fremfor hos meg også, men nå begynner det endelig å komme seg. Igår kjente jeg to spark utenpå magen, men mannen min har ikke fått kjenne det enda.

Men det er så deilig å kjenne at den lille inni der sparker og spreller=)

 

Vi hadde det fint på hyttetur, håper dere hadde det fint hos moren din. Vi snakkes

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...