Gå til innhold

sitter litt fast... :/


prinsessesøsken-ønskes

Anbefalte innlegg

føler at jeg sitter litt fast i livet mitt - vet ikke hva som skal til for at det løsner, men håper det skjer snart, for blir småstresset...

 

samboeren min og meg har hatt det litt vanskelig, men nå har det blitt så mye bedre og vi fungerer supert sammen, mulig det er derfor jeg er stresset, venter på at nye problemer skal komme...(evig pessimist)

 

har lyst på et barn til... men har så mye som skal ordnes først, mulig dette også stresset meg for jeg er redd det blir for stor aldersforskjell på de(jeg har en storebror og pga. stor aldersforskjell har vi lite kontakt)

 

husbygging...

 

karriere... eller kanskje mangelen på en karriere..(tror ikke det er dette som plager meg, selvvalgt å være studerende mor noen år til)

 

07.07.83 er jeg førdt og

04.11.80 er min samboer

 

håper noen tar seg tid til å hjelpe litt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Får det første så føler jeg at du og samboeren din er ganske ulike.., samtidg som dere kan ha det mye morsomt sammen...mmm.. tror dere må bli flinkere til å kommunisere med hverrandre, tror mange av problemmene deres oppstår der...

Dessverre så ser jeg ikke noen barn i den nærmeste framtid..Men ser en jente på deg..:) Ser at dere kommer til å flytte, men om det er husbygging er jeg usikker på... ser studier på deg.. men dette ligger også litt fram i tid.. neste år kanskje.. tror det vil bli noen form får kveldsstuider..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ei jente sammen på 1,5 år - er det henne du ser tro? satser på at det kommer ei jente til etterhvert - ønsker meg nemlig at snuppa mi skal få ei søster, syns det høres så koselig ut når de blir store.. men en gutt er heller ikke å forakte:) men tror du at babyen kan bli født i slutten av 2007/begynnelsen av 2008..eller kommer vi til å trenge litt lengere tid? den jenta vi har nå satt nemlig som et skudd...

 

og foresten - du har så rett - vi er utrooooooolig forskjellige - og han er absolut ikke en mann jeg hadde sett for meg at jeg kunne ende opp med, men noen ganger er det greit at ting ikke blir som man planlegger:)

 

 

takker for at du ville hjelpe meg å se litt - det med kommunikasjonen skal jeg ta med meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...