Gå til innhold

Får ikke opp produksjonen på det ene brystet


Nit@™

Anbefalte innlegg

Venstre blir godt fyllt opp på 3 timer, men høyre er like slappt og klare kanskje og pumpe 30 ml. Prøver å legge han til like mye på begge.. Noen som ha noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dessverre ingen gode råd, ville bare si at her er det helt likt. Det ene fyller seg fint opp, mens det andre aldri blir "fullt". Legger henne litt mer til det som aldri synes å bli fullt, men det har heller ikke hjulpet noe på produksjonen.... Håper noen andre kan gi oss råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en pupp som er mer "effektiv" enn den andre. Skal nå få tak i pumpe og se om jeg kan klare å jevne det ut ved hjelp av det... Sier i fra om det funker når jeg har prøvd i noen dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 barn og har hatt samme "problemet" på alle 3. Lite melk i høyre pupp, men god produksjon i venstre. Ved mitt første barn så ble jeg så stressa at de gikk ut over hele ammina. Jenta blei stressa å vi endte opp med mme fra 4 måneder. Dette bestemte jeg meg for at ikke skulle gjentas så når jeg fikk nr. 2 så var jeg innstilt på at ammingen skulle gå greit. Da ble de mest amming på venstre bryst og så spedde jeg på med det som var i høyre bryst. Har jo også hørt om flere som kun har ammet på et bryst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med to av ungene mine amma eg tilslutt berre på eine.Det med mest mjelk i,og som var lettest å tømme.Nesten med minstemann,men han begynte igjen på det brystet.Har alltid hatt mest mjelk på det eine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...