Gå til innhold

UPS i did it again........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har overspist de 3 siste dagene!

Første dagen på koteletter og hjemmelaget potetsalat...andre dagen på øret og hjemmelaget potetsalat...tredje dagen på hjemmelaget pizza! Hvorfor overspiser jeg!!??!

Er nesten så hjernen min går over i "PÅSKE-MODUS" å da er alt lov! Overspise...noe jeg valnligvis aldri gjør....godter hver dag!! Jeg er ganske småspist til vanlig...NÅ har jar stappet i meg opptil 3 POSJONER!!! Helt sykt!

Ja ja .....får bare innstille meg på at etter tirsdag så er ongene i barneheagen igjen og hverdagen min helt normal igjen! INGEN OVERSPISING!!! Hehe :o)

jaja...lykke til dere! :o)

Skrevet

Har overspist siden lørdag jeg og.

Men i morgen må det være stopp!

Er sikker på at jeg har lagt på meg 2-3kg siden jeg veide meg sist =(

Huff, det er ikke lett...

Skrevet

Nei det er sannelig sant!

Men i dag stopper det! :o) Nå er ferien over og hverdagen tilbake til det vanlige å da blir det bedre! Får bare VIRKELIG prøve å ikke spise etter kl 20.00 jeg da! Det er der jeg sliter litt nå som jeg har overspist...

Så håååååper det går bra...

Skrevet

Ja får håpe det =)

Jeg må få snudd døgnet igjen så skal jeg slutte å spise om kvelden også.

Lykke til =)

Skrevet

Takk! Det trenger jeg, hehe ;o)

Du får ha lykke til du også!

:o)

Skrevet

Åh, så vi er flere..........

ja her har det også vert sånn påskemodus....Jeg får nesen abstinenser hvis jeg ikke har sjokolade i hus........

Tenk, når jeg er stappmett av å ha spist for mye middag, da er det eneste jeg har lyst på sjokolade...........og har jeg, så spiser jeg.

Tar opp til 3 krom piller pr dag......like forbanna sjokoladesjuk...............

Skrevet

Ja krom virket ikke på meg heller...bare penger rett i do!

Jeg også er slik at om jeg har spist noe salt så må jeg ha noe søtt... :oP Hehe! Men for meg var det eneste jeg kunne gjøre var å kutte ut alt sukker i 1 uke....VANSKELI! Var så gretten den uken at det halve kunne vært nok! Men det funket ;o) Nå har jag aldri slik søtsug lengre :o) Hehe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...