Gå til innhold

UPS i did it again........


inzaidaz

Anbefalte innlegg

Har overspist de 3 siste dagene!

Første dagen på koteletter og hjemmelaget potetsalat...andre dagen på øret og hjemmelaget potetsalat...tredje dagen på hjemmelaget pizza! Hvorfor overspiser jeg!!??!

Er nesten så hjernen min går over i "PÅSKE-MODUS" å da er alt lov! Overspise...noe jeg valnligvis aldri gjør....godter hver dag!! Jeg er ganske småspist til vanlig...NÅ har jar stappet i meg opptil 3 POSJONER!!! Helt sykt!

Ja ja .....får bare innstille meg på at etter tirsdag så er ongene i barneheagen igjen og hverdagen min helt normal igjen! INGEN OVERSPISING!!! Hehe :o)

 

jaja...lykke til dere! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har overspist siden lørdag jeg og.

Men i morgen må det være stopp!

Er sikker på at jeg har lagt på meg 2-3kg siden jeg veide meg sist =(

Huff, det er ikke lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er sannelig sant!

Men i dag stopper det! :o) Nå er ferien over og hverdagen tilbake til det vanlige å da blir det bedre! Får bare VIRKELIG prøve å ikke spise etter kl 20.00 jeg da! Det er der jeg sliter litt nå som jeg har overspist...

Så håååååper det går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får håpe det =)

Jeg må få snudd døgnet igjen så skal jeg slutte å spise om kvelden også.

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så vi er flere..........

ja her har det også vert sånn påskemodus....Jeg får nesen abstinenser hvis jeg ikke har sjokolade i hus........

 

Tenk, når jeg er stappmett av å ha spist for mye middag, da er det eneste jeg har lyst på sjokolade...........og har jeg, så spiser jeg.

 

Tar opp til 3 krom piller pr dag......like forbanna sjokoladesjuk...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja krom virket ikke på meg heller...bare penger rett i do!

Jeg også er slik at om jeg har spist noe salt så må jeg ha noe søtt... :oP Hehe! Men for meg var det eneste jeg kunne gjøre var å kutte ut alt sukker i 1 uke....VANSKELI! Var så gretten den uken at det halve kunne vært nok! Men det funket ;o) Nå har jag aldri slik søtsug lengre :o) Hehe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...