Gå til innhold

Små dunhår på magen...


lykketreff

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er i uke 16 og har oppdaget masse lyse dunhår på magen, spesielt under navlen. Det ser helt komisk ut, for de står rett ut!!

Er det flere som har opplevd dette??

Kan det tyde på noe spesielt eller??

 

Takker for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

jeg fikk masse dunhår på magen i første svangerskap. Da fikk jeg en gutt. Det forsvant fort etter fødselen. Nå er jeg 15+2 men ikke fått så mye som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også lyse fjoner på magen spurte om det var tegn på jente eller gutt her men det var det vist ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har hatt det i mine forrige sv.skap (3 stk) og fått gutter. Nå har jeg mindre hår overalt og ingen på magen (rart) skal i følge UL ha jente...men det er nok mer tilfeldig enn et tegn tror jeg.

 

Synes de var så søte (hårene..) så jeg savner dem litt. Kanskje de kommer litt senere, er i uke 21 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror også det er mer tilfeldig enn et tegn på et bestemt kjønn.

Masse dunhår rundt navlen her også :)

 

Kom til å nevne det for en veninne - ble avspist med at "det var da noen av oss som hadde de hele livet uten å være gravide" hi hi :)

Har hørt at de forsvinner etter graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant - jeg tenkte også at jeg hadde fått mer hår på magen, men trodde kanskje at jeg la merke til dette fordi jeg nå SER mer på magen min enn jeg gjorde før. Men da er det altså en mulighet for det faktisk ER mer hår der nå enn tidligere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjon på hele magen og da snakker jeg ikke om de som oppholder seg rundt navlen hele tida, men tyntynne hår som står rett ut over hele bredden på magen. og her kommer d også gutt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent sak, ja.. ser litt snodig ut, og hvis det fortsetter i denne stilen kommer jeg snart til å ha mer hår på magen enn sambo! Hadde hårene enda vært lyse, så hadde jeg ikke brydd meg nevneverdig om det, men de er mørke og lange... blæh.. må snart ha hjelp til å nappe også, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...