Gå til innhold

Kroppsfiksering!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan takler dere å gå opp i vekt og bli rundere? Jeg smugleste litt på 2 tri....og der ble det en del snakk om det å være missfornøyd med kroppen sin under graviditeten.

 

Selv liker jeg ikke å se småfeit ut...og gleder meg til det synes at jeg faktisk er gravid. Men, jeg har også kommet så langt i livet at det er godt å drite litt i utseende sitt. Jeg var super opptatt av det før...og det førte til bulimi! Jeg klarte heldigvis å komme meg ut av det før det var for sent....og nå synes jeg det er kjempe deilig å slippe å imponere noen. Funnet ut at ikke alle kan like meg.....men så lenge sambo liker meg så er det faktisk bra nok. Dessuten kan man jo alltids trene bort de overflødige kiloene når mirakelet har landet! For en gangs skyld skal jeg forsøke å ta godt i mot de kiloene som måtte komme. =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, er ikke så veldig kroppsfiskert. Kunne selvsagt være slankere, men har ikke tenkt til å pine meg til det. Trener hver uke, har hard jobb, spiser normalt, men er likevel i øverste laget for normal BMI. Håper ikke jeg veier 100kg om ni måneder, men er det sånn det blir for å få barnet til verden, så får det bare bli sånn. Har ikke planer om å hive meg over godteri hver dag, men det er lov å kose seg innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst egentlig at her inne på bim sidene er en grusomt opptatt av å ikke skulle legge på seg.Ha de minste og søteste magene osv.Det kan bli litt mye til tider.Har noen ekstra kilo som jeg skulle ha blitt kvitt før jeg ble gravid.Men nå ble det ikke slik.Prøver å leve sunt og så får jeg trene og få av meg kiloa etter at babyen er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er viktigt å beholde de rette perspektiv når man er gravid. Verden har vel neppe vært mer kroppsfiksert enn den er nå. Og kjendisblader passer på å skrive om kjendiser som ser ut som de kommer rett fra helsestudio og ikke fødeklinikken når de har født, som om det er normalt. Jeg er selv "heldig", dvs legger bare på meg rundt 10 kg når jeg er gravid og mister magen raskt. Men hadde jeg hatt anlegg så hadde jeg nok est ut ja:)) Har en del kroppsfikserte venninner og det er trist når man ser at kosthold og vekt er et større tema enn selve barnet som skal komme. Nei, ære være alle gravide kvinner som gjør en fantastisk jobb å bære fram et lite menneske. Og hører jeg noen kommentere at den og den er svær som gravid o.l så blir jeg sinnsykt provosert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plager meg ikke å se litt "småfet" ut for den ordentlige gravid-magen kommer! Men så har jeg selvtillit også!! Tør faktisk å stå frem jeg å si at jeg er en flott kvinne med eller uten runde former!! Og at jeg er stolt av meg selv!! (Og det er fy fy i våre jantelov-sutre-sutre-verden). Mitt livsmotto er: Jeg er ikke noe bedre enn alle andre, men jeg er faen ikke noe dårligere hell!!!!! :))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...