Gå til innhold

Flere som er utålmodige her???


smöla

Anbefalte innlegg

Klarer ikke holde meg borte herfra...skulle egentlig lest til eksamen i dag men. Er på dag 35 i syklusen. Fortsatt ingen TR. Forrige syklus var på 32 dgr. Hadde knall pos. egglösningstest på skjärtorsdag, så tror jeg har forsinka egglösning. Venter og venter. Pröver og ikke lete etter symptomer, men lettere sagt enn gjort. Hadde neg gravi test på torsdag da jeg trodde jeg hadde IKM fredag. Ikke testet siden. Har ikke lyst heller. Pröver og la väre. den ventetida er jo så forbaska lang. Har skillelig murring i ryggen og vondt i halebenet, så hvis den tanta skal komme kan den godt komme med en gang! Får vel komme meg ut i det fine väret og tenke på no annet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,, jeg kan skrive meg opp på listen over de utolmodige.. hehe

Jeg går og venter på eggløsningen jeg.. Og jeg har så lang syklus..Nå er jeg på dag 10 i syklusen,, men eggløsningen er enda ca. 14 dager unna...Kjedelig, men sånn er det, så da må jeg bare forholde meg til det...

Og når el ENDELIG har vært, så blir det nye 14 dager med å vente på ikm.... Jeg begynner å huske åssen det var å være prøver ja... Alt var en eneste stor venteperiode...

 

Denne gangen har jeg heldigvis litt mere å gjøre,, jeg har en datter på 14mnd hjemme.. Så når jeg kommer fra jobb har jeg henne å ta meg av.. Da går dagene litt fortere... :0)

 

Lykke til med venting på TR da smöla! :0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke ensom nei ;-)

 

Er i 5 pp nå og vi har bestemt at vi skal prøve "skikkelig" denne gangen.. med eggløsningstester og hele pakka.

 

Blir interessant. Forrige gang gikk det på 4. forsøk - vi har altså en å leke med allerede, men lengter like mye som forrige gang!

 

Lykke til¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel skrive meg på denne listen jeg også. Er ganske ny her, men er av det utolmodige slaget. Jeg vil gjerne at ting skal skje med en gang jeg bestemmer meg for det.......

 

Jeg sluttet på pillen i januar, og vi har prøvd siden. Vi har imidlertid ikke organisert prøvingen. Ingen hensyn hverken til temperaturer eller EL...

 

Innser nå at vi kanskje må tenke litt mer strategisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt å ha noe å henge fingrene i ja... Ellers kan det bli lenge å vente. Har ingen fra för vi, men får väre litt tante og onkel da:-) Det er jo kos:-)

 

Venta du lenge förste gang?

 

Lykke til med venting på deg og... Får x fingrene for at vi ikke må vente så lenge:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Prövde EL tester for förste gang denne mnd så vet jeg sånn ca når jeg kan vente EL. Men med sånn ustabil syklus er det ikke lett. Det blir jo dyrt etter hvert hehe.

 

Får håpe det klaffer snart for dere og for alle her inne.

 

Lykke til:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ganske fersk selv...men utrolig utålmodig og veldig verpesjuk. Det er jo ikke så bra i disse prövetider sies det, men ikke rart man venter heller når alle andre rundt klekker som bare det:0)

 

Får begynne med husleting tenkte vi, så vi får noe annet å tenke på. Da går tiden fortere og kansje spiren sitter för vi vet ordet av det.

 

Lykke til med pröving:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEpp.. signerer denne ja

 

Drittlei av å vente på TR.. hadde IKM på lørdag.. negativ test siden da.. tok siste testen i dag morres... Åh.. lei av å vente..

 

Trodde litt at jeg var gravid.. men neida..:-( nå vil jeg bare at TR skal komme slik at vi kan begynne på ny pp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med deg. Har testet med graviditetstest på skjärtorsdag. den förste trodde jeg at jeg kunne skimte ett kryss, men den neste etter noen timer var negativ. Etter det har jeg ikke turt å teste. siden EL testen var pos så sent håpet jeg på at det kunne väre pga graviditet men...Nå vil jeg ikke teste för dag 42. SKAL smöre meg med tålmodighet nå...hehe. PRÖVE å ikke lete etter symptomer i grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei smöla.. Jeg ble gravid etter 5mnd sist.. det ble 4pp for en av månedene hadde jeg ikke eggløsning..

Jeg håper inderlig at det ikke skal ta lengre tid denne gangen.. helst vil jeg bli gravid på 1pp,, men hvem vil ikke det??! hehe. Håper lykken står oss alle bi!! Krysser fingre... Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:-)

 

Du vet hva du har og glede deg til oxo, siden du har ei lita fra för:o)

Kos med en liten söster eller bror.

Vi x er fingre og håper at vi slipper å vente lenge på storken;-)

Den kommer nok snart:-)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å se på nicket mitt:) Er bare i 1 pp men som ei over skrev,så vil jeg også få ting gjordt med en gang jeg har bestemt meg for det:)

 

Lykke til,håper det spire i magen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååååh,klarer nesten ikke å vente til EL kommer.

Har kjøpt meg en EL test fra CB,håper den virker som den skal.

Men fy så dyr den var, :(

Dagene går så tregt,først vente på EL,så vente på TR.

Tror jeg blir sprø av å telle dager. hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...