Gå til innhold

ER jeg virkelig gravid ? Kjnnes ikke sånn....


Bratsj

Anbefalte innlegg

Kalkulatoren sier jeg er 6+0 i dag, CB-testen har fortalt meg at jeg er gravid, mensen har ikke dukket opp, men jeg KJENNER meg ikke det spor gravid !!!

Bittelitt ømme pupper som kommer og går, men ellers INGENTING !

Hvordan skal jeg kunne tro på dette uten noen tegn ?

Er så redd for at det har gått galt allerede (hatt MA før) og synes det virker umulig å være i uke 7 uten å kjenne noen ting.

 

Andre som har det slik ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner ikke så veldig mye jeg heller, er 6+2 i dag og har vel egentlig bare to positive tester som "bevis",

men kjenner meg veldig trøtt og sliten hele tiden, samt litt småkval og svimmel innimellom..

Tror vel ikke vi kan kjenne så veldig mye enda, men det skal bli greit å komme seg til legen og få en bekreftelse på dette :)

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Kjenner meg igjen, begynner i uke 7 nå og kjenner overhodet ingenting. Ikke ømme bryst, ikke kvalm, ikke trøttere, ikke mer tissetrengt, ikke oppblåst. Heller våknere og friskere enn på lenge, går timelange turer og nyter våren og graviditeten foreløpig uten symptomer. Kanskje kroppslig happy fordi det endelig klaffa.

 

Litt "skuffa" over totalt fravær av symptomer, men slår meg likevel til ro med at to graviditetstester ikke lyver. Heller ingen tegn på at det skal ha skjedd noen SA hos meg.

 

Så, ja, det er fler som har det som deg. Håper det hjelper litt å vite det! (-:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg ikke helt klarer å ha medfølelse med dere:)

Jeg er trøtt og sliten og kvalm og har ikke gjort NOE i hele påsken... Har absolutt ingen energi og sliter med kvalme nesten hele døgnet. Våkner hver morgen og er KVALM, legger meg og er KVALM.. Jeg er nå i uke 10.

 

Men skjønner jo redselen da.. Men nyt det mens dere kan. Kvalmen og trøttheten kan fremdeles komme, og da skjønner dere at det er ikke noe å hige etter... Tror min kvalme kom i løpet av uke 7

 

Har forresten en venninner som ikke har vært kvalm eller trøtt en eneste dag i hele svangerskapet. Hun jogger, trener og går på ski mens jeg velter meg på sofaen... Hun er 20 uker på vei og har vært på ultralyd - alt er bra. Så dersom dere slipper unna med kvalme så bør dere være glade for det.

 

Hmm, ble litt sytete dette her... Sånn er det å være kvalm og trøtt og humørsyk og ha vonde pupper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar - litt godt å vite det er flere som meg som ikke har noen kjennetegn.

Jeg hadde ingen kvalme med mitt første barn - og håper jeg slipper det denne gangen også - men jeg savner liksom denne udefinerbare følelsen av å "være gravid"...skjønt jeg vet ikke helt om jeg hadde noen sist heller...

Nå er det bare 10 dager til UL - så da skal vi endelig få vite om det er liv der inne eller ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...