Gå til innhold

Hei Alle sammen:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 25 og bor i Oslo sammen med min datter på sbart 2 år, da jeg var ganske tidlig ute i forhold til mine venniner så er det til tider noe "ensomt"..... Hvis noen er i samme situasjon som meg, og bor her i oslo så hadde det vært koselig og blitt kjent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Stavanger da, men kjenner til situasjonen... ville bare si at dette er en grei måte å treffe andre på. Jeg har selv funnet en bestevenn her:)

 

Lykke til!

Skrevet

vi bor i bærum, så det er jo ikke langt unna!

snuppa mi er bare 5 mnd da, og jeg er 23.

hvilket nick har du da anonym, gi deg til kjenne nå, hehe!!

hvor i oslo bor dere''

Skrevet

Vi bor i Oslo, 27 år og min lille er snart to år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...