**synne** Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Var på loftet hjemme hos mor og fant TRE PERMER med alt om håndarbeide blader!!! Lettere ekstase nå, ja!! Så mye stilig! (Ok, mye dritt og, men likevel!!!) Kan ikke vente til eksamen er over og jeg får tid til å kose meg med alt det nye spennede!! Ok, nå hørtes det ut som jeg ikke bryr meg om barnet mitt..men det gjør jeg altså!! hehe!!
**synne** Skrevet 17. april 2006 Forfatter #2 Skrevet 17. april 2006 glemte å si at de var fra 1978-1980...
lifa og Eline Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 Ja, at det er noe dritt må man vel regne med moten er jo forandret seg noe på disse årene. Mener å huske at du hadde ett innlegg lenger ned om at du hadde lyst til å begynne å sy klær for å få brukt symaskinen din. Så jeg håper du finner noe der du kunne tenke deg å sy. Har du noe erfaring med søm av klær tidligere? Aner ikke hvordan eksamen du skal opp i men ønsker deg lykke til. Jeg syr forresten jakke m. hette og snekkerbukse til gullet mitt nå som skal brukes til sommeren, hadde tenkt å sy en kjole også men det er jo nesten "farlig" å få jente vi har fått 9 kjoler, så jeg må vente litt med det. Det skal jo brukes alt også.
**synne** Skrevet 17. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2006 Hehe..har ingen erfaring med å sy klær, nei..men har sydd to vognposer og litt sengetøy..-men det er jo for det meste bare rettsøm... HAdde tenkt å sy kjole til snuppa her, men så talte jeg etter og det er ikke mindre enn 12 kjoler (inkl 2 skjørt) hengende i skapet, så det må nok bli en annen gang, ja... Tenkte å sy shorts og kanskje anorakk el.l..får se hva jeg finner på.. Må prioritere eksamen i matte nå frem til sommeren.. har ikke blitt mye lesing frem til nå, så må ta et skikkelig skippertak fremover.. BAre så utrolig kjipt at håndarbeid er så mye kjekkere..!! Det var veldig mye småting i de bladene og, ikke bare klær, men bamser, dukker, puter osvosv.. veldig gøy å bla i! hehe...
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Må nesten møtes å se på det me har eg og du - kanskje eg har noe du vil bruke og eg lage noe som du sitter på en oppskrift med?!!? Eg må se til å ringe min onkel og høre om han enda har min bestemors oppskrifter og utstyr... håper håper....
**synne** Skrevet 25. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2006 Tror nesten vi må det, ja! -Men det må bli når eg har hatt eksamen... Rekker ikke så mye håndarbeid nå før den er overstått... Passer dårlig med bursdagsfeiring og foreldrene mine på besøk til helgen God ide, Pia! Vi samler oppskriftene og deler det vi har! Krysser fingrene for at utstyret er inntakt enda!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå