Gå til innhold

Heteslag?


mammaL

Anbefalte innlegg

Om natten er jeg kjempe varm, og noen ganger om dagen, eller gjerne om kvelden føler jeg meg rett og slett uvel fordi jeg er så varm. Går greit når jeg kan regulere det når jeg er hjemme hos meg selv, værre er det når jeg er på besøk hos "frysepinner". Flere som har det slik? Er vel normalt at vi svetter mer når vi er gravide, tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg godt igjen! Og jeg er av den typen som egentlig alltid fryser.. Men å koke over er verre enn å fryse! Vi har jo så mange hormoner i kroppen nå så det er ikke rart vi får slike heteslag til alle døgnes tider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir også kokvarm innimellom, tror nok det er hormoner, jeg pleier alltid å være sånn dagen før mensen.

Hjemme har jeg en mann som er litt frossenpinn, jeg åpner vinduer, han lukker.. jeg skrur av ovnen, han skrur på . Og slik går nu dagan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn, spesielt om natta som du sier *pustogpes*!!!

I natt drømte jeg at jeg var i syden, og våkna i en svettedam! Det er normalt. Blodvolumet øker i svangerskapet, og dermed blir man betydelig varmere!! =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff vet gvordan du har det. Jeg får også sånne hetetokter, skulle tro jeg var i overgangsalderen...

 

Plustselig blir jeg kjempevarm og da MÅ jeg enten kla av meg eller gå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...