Gå til innhold

Hvor mange skriver seg inn i en ny pp??


Sgt sweetie prøver på en til..

Anbefalte innlegg

Jeg skriver meg inn i vår 6 pp, TR kom som hun alltid gjør, presis på dagen.

 

Denne gangen har jeg hatt sinnsyke menssmerter, stikker skikkelig.

Jeg har aldri vært plaget før, og dette er nytt.

Kroppen har oppført seg anderledes, svimmel, ømme pupper ikke stikkende som de har vært hver gang før ikm.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen får jo mensen når de er gravide da... kanskje du skal teste om den er kortere enn normalt. siden ting er annerledes mener jeg. tvi-tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg skrive meg i ny pp inn i 10 ende no...:( ligge her med sterke menssmerte, som e nok vanli hos meg..synst litt synd på meg sjøl idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skriver meg også inn i 10.pp nå... fikk besøk av tr om tirsdag, og i går dro hun sin vei igjen, så nå er det bare å sette igang snart igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp

 

gjør nok det.. hadde IKM på lørdag.. men TR har ikke dukket opp.. men heller ikke fått positivt utslag på test....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en ny pp her også, så det blir vår andre. TR har heller ikke dukket opp her, men jeg har på følelsen hun kommer ganske så snart... Kjipt med lang syklus da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skriver meg inn i vår 7 pp.... Denne gangen kom TR 2 dager før tiden! DET har aldri skjedd før da hun alltid er presis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi skriver oss inn i 13pp og med det definitivt en legetime til oss begge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Fikk mensen fredag den 14 mars, så da er det bare å bekrefte min 4pp.

Ønsker alle lykke til og spesiellt dere som har prøvd så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - ny pp her også - men ikke like pp som de andre dog. Kommer ikke til å jobbe for å bli gravid nå, men ta det som det kommer. Har ikke noe hast lenger med å få baby. Får ikke med meg permisjonspenger før et evt. utenlansopphold nå likevel, så da kan vi slappe litt mer av. Kanskje blir det som jeg planla før likevel - en liten baby våren 2007.

 

Kommer likevel til å være her inne, dog.

 

Til deg sgt sweetie - jeg hadde det samme måte forrige mens - og jeg er nesten sikker på at det var en tidlig SA. Kom noen "klumper" som var veeeldig annerledes enn vanlig mens. Har hatt en SA for noen år siden også, og det var på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp starta me min 4 pp. har prøvd siden september, men har veeeldig lange sykluser, så vi har bare fått prøvd 3 ganger siden september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...