Gå til innhold

Blir litt skremt når....


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg leser de innleggene der folk ikke har merket at forsteret har vært dødt,og sett det på UL først uker senere.....Er dette vanlig?

Gleder meg til jeg skal på UL å få bekreftet liv:)

Hvor mange uker var dere på vei når dere var/skal på innv.ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror ikke det er så vanlig.

i forhold til hvor mange som er gravid,så tror jeg bare det er en liten prosent del hvor det går galt.

du skal ikke bekymre deg.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nå ble jeg litt skremt også..

Begynner man ikke å blø hvis noe går galt da??

Trodde at hvis fosteret døde, så "sender" kroppen det ut...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er skikkelig ekkelt. Men de som har MA, tror jeg ofte mister graviditetssymptomer som kvalme og ømme bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ganske lagt på vei før du i det hele tatt kjenner liv så de er ikke så veldig rart. Det mest vanlige er at kroppen støter fra seg fosteret og man har en sa. Men det er ikke alltid at kroppen funker helt som teorien skulle tilsi, så det kan skje... Det skjer nok med flere enn vi tror.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke akkurat beroliget nå:( Har ikke vært i særlig bra form i litt over en uke nå,men nå i går og i dag har jeg vært i kjempefin form.

Så hvis man mister symptomene når man har MA kan jo ikke dette være et godt tegn?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Internett er på godt og vondt. Det er veldig mye fint å lese men også mye om hva som kan gå galt.....

 

Du skal IKKE bekyme deg fo at symtomene komme og går, det er HELT normalt!!!! :-)))))

 

Kos deg!!!!

 

(PS; Er akkurat som deg selv, men har blitt overbevist av venninner og legen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...