Gå til innhold

Test 2 - CB digital spørsmål


puppi1

Anbefalte innlegg

Okay først vil jeg bare si at jeg er ikke hysterisk og at jeg er ganske klar på det jeg gjør, men jeg ønsker likevel å spørre om følgende:

 

Tok en ny test i dag tidlig det er dag 11 på IVF fryseforsøk (satt inn 2 egg torsdag før påske). Testen sa ikke gravid, men da jeg tok ut sticken var det en veldig svak lysblå strek ved siden av den vanlig blå streken.

 

Noen som har opplevet det samme?

 

Jeg har ikke fått mensen og har hatt noen tegn (kan selvfølgelig være innbildte) - jeg er helt klar over nå at jeg sannsynligvis vil få neg. svar når jeg tar blodprøve i morgen tidlig for å sjekke om jeg er gravid.

 

Ønsker bare å høre om noen har opplevet det sammen her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det er ofte at denne streken kommer opp, men det har visst ingenting å si. Man skal kun se på det som vises i displayet! Tror det står i pakningsvedlegget også!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for opplysningen - leste det samme jeg også nå. Får visstnok holde meg til de gamle gode sakene som jeg forstår meg på ikke slike som vise doble - sikkert koselig hvis det står gravid, men jeg foretrekker faktisk streker.

 

Lykke til til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. Det er flere jenter som har demontert en negativ digital test og sett 2 streker,, og de har (dessverre) ikke vært gravid.. Jeg håper at det bare var ørlite granne tidlig for deg å ta en test, og at en ny test snart blir positiv, eller at de finner ørlite granne hcg på blodprøven din!!!

 

Lykke til!! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...