Gå til innhold

Test 2 - CB digital spørsmål


puppi1

Anbefalte innlegg

Okay først vil jeg bare si at jeg er ikke hysterisk og at jeg er ganske klar på det jeg gjør, men jeg ønsker likevel å spørre om følgende:

 

Tok en ny test i dag tidlig det er dag 11 på IVF fryseforsøk (satt inn 2 egg torsdag før påske). Testen sa ikke gravid, men da jeg tok ut sticken var det en veldig svak lysblå strek ved siden av den vanlig blå streken.

 

Noen som har opplevet det samme?

 

Jeg har ikke fått mensen og har hatt noen tegn (kan selvfølgelig være innbildte) - jeg er helt klar over nå at jeg sannsynligvis vil få neg. svar når jeg tar blodprøve i morgen tidlig for å sjekke om jeg er gravid.

 

Ønsker bare å høre om noen har opplevet det sammen her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har ikke opplevd noe slikt, for alle testene jeg kjøper er negative.

 

Neste gang skal jeg kjøpe en test som er positiv!!!!!

 

Masse lykke til :-))

Håper du får positivt resultat.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, min test er sikkert negativ i morgen den også - føler meg bare så mislykket - dette er 5 forsøket mitt og vel, det starter alltid så positivt, men det ender alltid så negativt. Hadde baluba med min kjære i dag også - det er jo han det går utover - uffameien - jeg er så lei...

 

Lykke til til deg min kjære venninde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjenner den følelsen med misslykkethet.

Kjenner veldig på den andre rugeuken. Det er en forferdelig tid. Det er bare en ting som er verre, og det er en negativ test!!!!

 

Men, min kjære venn, ingen broer er brent ennå. Fremdeles utsikter for positiv test. Det er jo ikke uten grunn vi MÅ vente i 14 dager ......

Og en annen ting er jo at for noen tar det litt tid før kroppen begynner å produsere hcg.

 

Jeg vet jo av erfaring at ingen trøstende ord biter på når man er på tampen av en rugeperiode. Man håper så sterkt på det beste, men er ufattelig klar over og forberedt å det værste. Men uansett hvor mye en er forberedt så er det som er hardt slag i tryne når testen er negativ.

 

Håper virkelig at den lille streken du så er en positiv strek. Krysser armer og bein for det.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en negativ melding jeg får i morgen - leste litt ekstra på pakken og det står at man skal ikke ta hensyn til hvilke resultat sticken viser. Selv om den kan vise positivt....ja, ja, vi får prøve på nytt i september nå skal jeg kose meg i sommer...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei puppi1

 

de strekene på sticken slår ut på andre hormoner og sier ingenting om graviditet..jeg ble også kjempeglad da jeg så de strekene på sticken, men da fikk jeg dette svaret her på bim..

 

men når det er sagt så håper jeg virkelig at du får en positiv test, du har jo ikke fått mens enda og det er tidlig ennå..jeg skal krysse fingrene for deg så hardt jeg bare kan!!

 

klem fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for oppmuntring - nå skal jeg legge dette bak meg for i dag og kose meg med mannen min denne siste påskedagen. I morgen får jeg vite svaret uansett og det gjør dere også.

 

Ha en hyggelig dag og takk for all oppmuntring det trenger jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Puppi1,

Hadde håpet du hadde kommet med andre nyheter etter påske, men ikke gi helt opp enda. Det er blodprøven som er sikreste svaret vet du, jeg skal krysse fingrene en stund til for deg jeg. XXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

Stor klem fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...