Gå til innhold

Kan jeg ha hatt min første SA??


Stollima

Anbefalte innlegg

Var så innmari vond i magen,dundrende hodepine og deppa igår på dagen.Men til kvelden så merket jeg en blødning og idag tidlig når jeg gikk på toalettet så bare "fosset" det ut av meg,og der i do så låg den store(lille)klumpen,kan det ha vore beg på vår baby??jeg tror det.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei almalie

 

Så trist for deg, det kan jo nesten høres sånn ut. uten at jeg er noen lege..........føler med deg.

 

Trøsteklem fra gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du hadde en svak strek på graviditetstesten, så har du nok sikkert hatt ett befruktet egg..

Da jeg hadde en tidlig SA, hadde jeg også sterke smerter i magen en dagen før, det var som sinnsykt sterke menssmerter.

Det er trist når slikt skjer, og det er lov å sørge. Men prøv å tenk positivt også. Det sies at det er lettere å bli gravid igjen etter en SA, så sats alt neste gang =)

Jeg for min del har også funnet ut at jeg ikke skal teste før etter IKM. Fordi en da slipper å vite at en er befruktet for så å så den hersens TR. Det er visst ofte det kan skje, bare at en ikke vet om det når en ikke tester....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjaere Almalie,

Så trist for dere. Sender en stor klem. Det höres ut som en tidlig SA, og av erfaring så vet jeg det er en vond opplevelse. Men, som di andre skriver, sjansen å bli gravid kan vaere större når du pröver neste gang, i hvert fall ikke mindre. Dette er ikke en gledelig dag for deg, men skriv gjerne og fortell hvordan det går for deg senere. Selv kan jeg ikke lese det neste uke (har da ikke Internet), men di andre jentene inne her vil gi deg stötte og gode råd.

Alt det beste for deg

önsker

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes desverre det høres ut som en SA. Det høres veldig likt ut sån jeg hadde det for en mnd siden. Det å miste å tidlig er veldig, veldig vanlig. Heldig vis er det vist lettere å bli gravid igjen rett etter en SA. Håper du er like heldig som meg og blir gravid igjen med en gang.

Selv går jeg her og venter på at denne uka skal gå. Kommer jeg meg bare til uke 6 blir prognosene mye bedre for at det skal gå bra.

 

Håper det går bra med deg. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...