Gå til innhold

Sædens funksjon...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hallo lurer på om den berømte sæden som kan hjelpe å få fødselen i gang kun er til nytte når fødsel nærmest er igang eller om den også virker inn på modningsprosessen i ukene før? Orker ikke holde på så mye om den ikke gjør så mye nytte liksom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke helt sikker her, men mener at det er det samme stoffet i sæd som i modningspillene. Men jeg tror du må være litt i gang fra naturen sin side før sex hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt igang fødsel i tide og utide pga sex, så har vært forsiktig og brukt kondom. Med det resultat at når ting begynner å bli klart fra naturens side og vi fjerner kondomen, har ting skjedd....Men aner ikke om det er en tilfeldighet eller ikke....Har fått vite at fødsel ikke skal kunne startes ved sex med mindre alt er klart for fødsel uansett, så mulig jeg bare er litt sensitiv? Har jo fått sex-forbud i perioder også, så kan vel ikke bare være mitt hode? Usikker jeg...

Blir vel sånn å velge av to onder til slutt egentlig*ler* Hva høres mest slitsomt ut....gravid litt til eller sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...