Gå til innhold

Nå skal jeg tilbake til Ullevål med mulige rier


Gjest

Anbefalte innlegg

Var der på sjekk i går fordi jeg hadde gått med helt sinnsyke kynnere i et døgn, kom med 5-10min mellomrom. Ble undersøkt, ingen modning, men skulle bli der i natt på overvåkning, Ville ikke det siden jeg har ei datter hjemme. Har blitt enda verre i natt, kaster opp, og har vondt bak i ryggen i tillegg til tak i magen som kommer og går. Så nå skal jeg tilbake igjen..

Får se hva som skjer, er nok bare kynnere, men greit å få sjekka. Blir veldig bekymret, er bare 26+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Skjønner at du blir bekymret, men dette kommer sikkert til å gå kjempefint. Jeg har selv vært på Ullevål et par ganger pga premature rier, men det har heldigvis ikke blitt noen fødsel ut av det....

Er i uke 28+5. Håper det går greit med deg, og at babyen lar vente på seg en stund til. Lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -lilly-

Det går nok bra skal du se. Og hvis det er premature rier, så kan de stoppe dem. Innpå prematurdebatten på dinBaby er det flere som har født i uke 26 (og enda tidligere også). Så det går nok bra. Lykke til, og fortell oss hvordan det går. Jeg fødte selv gutten min i uke 34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der igjen, og fant ut at det er dårlig blodgjennomstrømming i navlestrengen til morkaka. Skal tilbake dit igjen om noen timer for å sjekke enda en gang.. Kynnerne er litt bedre, men er kjempe bekymret for det med morkaka. Får se hva de sier i dag, krysser fingrene for at alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...