Gå til innhold

Anbefaler støttestrømper til hele gjengen:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De er så gode å ha på og så slipper du å ha tømmerstokkbein til kvelds:) Ikke videre sexy, men behagelig, tross alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der de selger sykepleierartikler, apoteket har og kanskje noen helsekostbutikker. De koster litt, men er verdt å invistere i, ha gjerne 2 par. Disse er jo fine å bruke på jobb også, om det er aktuelt om et års tid eller halvannet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Har tenkt på å kjøpe støttestrømper selv, gruer meg til flyturen på torsdag for jeg får så lett kramper i leggene. Hindrer støttestrømper at man får kramper i leggene om natten??? Begynner også å bli lei av rastløse bein om kvelden.

 

noen som vet???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke bruke støttestrømpene om natten. Det er ikke farlig, men de jobber med å la blodet strømme tilbake fra beina tilbake kroppen om dagen når du sitter, går og har beina "nedover". Om natten klarer kroppen det selv (som oftest) siden du ligger flatt og da kan du ta en pause fra strømpene. Evt ligg med beina hevet (pute, bøker under sengeenden el.l).

Jeg tror at årsaken til kramper i beina er for lite magnesium. Tips: spis mye bananer. Da får du det i deg naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...