Gå til innhold

Trenger svar ang forholdet vårt


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi er gift, men det har haltet leeeenge, så jeg vurderer å ta ut separasjon. Han mener forholdet er bra, og vil ikke skilles.

Skal jeg prøve lenger eller bør jeg avslutte nå?

Jeg er kreps, han vannmann.

Jeg vil gjerne ha tisp, om det er negativt eller positivt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke spå deg men jeg har litt lyst til å prate med deg, utveksle litt erfaringer osv.... Tror vi er litt i samme båt. Gi beskjed hvis du har lyst så kan du få msn adressen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kjære deg...!! jeg er heller ingen spådame...men jeg vil råde deg til og følge magefølelsen din..den sier deg ganske mye.

Har dere prøvd med familerådgiver?? Vist han mener at forholdet er bra og kanskje ikke ser dine behov oppe i det her så tror jeg at det kunne vært lurt og snakke med en rådgiver. De stiller opp helt gratis og alle kommuner har det.

 

Jeg er gift selv og har slitt med forholde/følelsene ovefor mannen min, men etter mange laaaaaange samtaler,tårer og ferier så har vi endelig klart og få det på plass igjen. Så i dag er jeg glad for at jeg kjempet.

 

Er det noe du føler du mangler i forholdet så fortell han det..hvordan kan han vite at du vil skilles når han tror at alt er helt bra??? Mulig at dere har mye og snakke om. Dette var bare noen råd,håper du ble litt klokere.

 

Lykketil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Joda, vi har prøvd familierådgivning. Det vi, etter flere gangers besøk der, fikk beskjed om var at vi satt på hver våres planet.. Altså vi var for langt i fra hverandre. Dette er noen år siden, og vi klarte oss igjenom stormen da, men nå virker det totalt håpløst. Tror egentlig ikke han har det så bra heller jeg.. For jeg ga han frist til 1. Mai til å komme meg i møte, så vi kunne prate og kanskje ordne opp i ting. Ingenting har skjedd.

Den siste helgen før 1 mai velger han å reise bort.. Så det virker ikke som han er sååå interesert i å fortsette han heller.

Jeg har prøvd å fortelle han hva jeg savner, hva jeg mener VI må gjøre sammen for å få det til..

Huff, jeg har grått så mange tårer, at snart er det vel tomt!

Gruer meg til helga igjen, men har bestemt meg for at nå er nok nok, selv om jeg synes det er forferdelig!

Men tusen takk for innlegget ditt! Trenger tips og råd på alle kanter nå!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bare en ting og si..og det er vel at dere har vokst i fra hverandre og at dere er på forskjellige planeter begge to...kanskje greit og ta en pause for og kjenne etter om dere savner hverandre??

Skjønner at du har grått masse, detter er ikke enkelt..men noen ganger så MÅ man bare tenke på sitt eget beste...

 

Men er enig i deg at så lenge han ikke tar intjativ til og imøtekomme deg..men heller reiser bort..da kan han vel litt for det selv oxo...

Jeg mener at han burde tatt dette her mere seriøst og møtt deg på midten..synest at du hadde et fint forslag ang frist 1mai..:-)

 

Ønsker deg lykketil i hvertfall..dette her klarer du...du er nok sterkere en du vil det til...utrolig hva vi kvinner klarer....:-):-):-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...