Gå til innhold

EHH!! sex,hvor ofte??


Dingeling

Anbefalte innlegg

hei alle dere som er blitt gravide..

hvis jeg kan være litt frekk å spørre.. hvor ofte og ikke minst når hadde dere sex i syklusen?? her skal ingenting overlates til tilfeldighetene,men planlegges til nesten minste detalj. hehe!!

siste prøving så hadde vi sex hver dag i perioden før,under og etter d jeg mente var EL,men ikke noe klaff så jeg bare lurte,liksom. .vet at jeg hadde EL for jeg testet i en uke hver dag. .

ha en super dag alle sammen og nå skal jeg legge meg etter nattevakt.. gjesp!!

 

klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi begynner så fort mensen er ferdig. Prøver da å få til sex hver 3. dag, og hver 2.dag rundt EL. Jeg pleier å ha positiv EL-test på ca dag 13. Så denne pp hadde vi sex på dag 10, 12 og 14. Men det er jo ikke så lett å få det til slik man planlegger. Jeg har lest at det kan være lurt å ikke ha hver dag pga mannens svømmere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - vi "hadde oss" på dag 9 og 11 syklusen. Jeg ble forkjølet, og orket ikke mer prøving. Meningen var å forsøke annenhver dag i en uke til. Jeg leste nylig en artikkel og at " modne" kvinner ofte hadde eggløsning tidligere enn de egentlig trodde. Jeg skal se om jeg finner linken igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS Forrige gang jeg var gravid hadde vi oss på de samme dagene (9 og 10). Sykdom gjorde at det ikke ble mer prøving da heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...