Gå til innhold

God morgen :)


VilJegVil?

Anbefalte innlegg

Her var det ikke mange våkne??

Jeg sitter oppe fordi jeg våknet kl 06.00 av at jeg måtte tisse.!!!

Har vel ikke gjort det siden jeg var gravid sist. Pleier alltid sovne å våkne av klokka.... Ikke nok med det, her sitter jeg jo med noen utrolig ømme pupper... I wish-I wish..... Tenk om....Pleeeeeeease!!

Jeg har ventet på noen signaler i lang tid nå om mensen skulle komme, men det er ikke slike signaler jeg får da. IKM var i uke 5 og har ikke kommet , men ble jo gravid for mange år siden uten å ha hatt TR på besøk på 6 mnd..... Ja, ja.. sitter her på morgenkvisten og håper at jeg kan bli litt småkvalm i morge..hi-hi... vil jo så gjerne ha et beibi-barn.... Får ikke lov å kjøpe flere Graviditets tester her i huset.. Brukt litt vel mange kr på det siste halvåret.. så her skal jeg vist være sikker før jeg tester ( mannfolk..) Ja,ja.. fortsatt god morgen til dere hvertfall. Måtte den nye dagen bringe litt hell i forhold til prøvetiden... hei så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til. Kan ikke gjøre så mye annet enn å krysse fingrene og håpe på det beste. Det er jo lurt å prøve å gjøre noe gøy mens man venter da går tiden hvert fall litt fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,oi,oi..

IKM i uke 5 og fremdeles ikke fått mensen..

Da burde d jo være grunn nok til å få teste..Typisk mannfolk!

Hadde selv litt kosestund imorges,er på dag 15,så håper d blir full klaff denne måneden..

Har regelmessig syklus,så har eggløsning rundtom nå..

Er helt desperat etter å bli gravid,bare synd mannfolket ikke er like ivrig!!

Vi får satse på at det lykkes for oss!!

LUR DEG TIL Å KJØP EN TEST..Det hørtes jo ganske lovende ut da!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok en tur på apoteket i morgen ja.... blir den neg. så sier jeg ingenting, hvis positiv, ja da døøøøøøøøøøøør jeg av glede. Da skal jeg lure han trill rundt. Men dette er jo bare hvis......prøvd siden august så mulig jeg må vente litt lenger før det er min tur...

Ciao og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...