Gå til innhold

Vondt i føttene :/


ma♥med 2 små jenter♥

Anbefalte innlegg

Har vondt i begge føttene. På ve. fot er det lilletåa. Den brakk jeg for mange år siden, og den har liksom vært litt rar siden, men ikke vond! Negla har vært ødelagt siden (brakk visst der hvor neglrota var). Nå er tåa innimellom helt rød, og den verker :S

 

På hø. fot er det innersiden av hælen som er vond. Vondt der når jeg trekker foten opp. Merkelige greier... Men har 1-2 på ødem, og da blir vel kanskje slike ting værre. Så har jeg en litt dårlig tå fra før, så blir det vel ikke noe bedre av at blodsirkulasjonen blir litt dårligere? Hva tror dere?

 

Hehe... skal visst kjenne vondter fra topp til tå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man har vann i kroppen blir alt verre. Jeg har 2 i ødem, og det kjennes ut som jeg går på blåflekker. Jeg har en kronisk senebettennelse i begge tomlene mine, er operert på ene hånda, og etter jeg fikk vann i kroppen, er smertene verre. Legen sa dette var normalt. Så jeg tror ikke vi trenger å bekymre oss for at det er noe galt da.

Mannfolka vet ikke hvor heldig de er som slipper plagene. Men likevel, ville ikke bytta det bort egentlig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mannfolka slipper billig unna ;)

Ja, tenkte sånne plager ble værre med ødemer i kroppen. Ganske logisk egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...