Gå til innhold

Ble så innmari lei meg,at jeg ikke får sove......


Stollima

Anbefalte innlegg

TR kom på besøk ikveld.........SUKK.......

Og jeg som hadde det håpet no.Var 5 dager på overtid,og det viste svakt positivt på testen............(faktiskt på 2 forskjellige tester)

Kan bare ikke hjelpe for det,men jeg er sååååå innmari lei meg,har ikke hatt det sånn før,sikkert for at TR har kommt når hun sku.

Ja,ja,vi får no gå inn i vår 6 pp no da,og så ble det ikke noe barn i 2006,satser på 2007 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Almalie

Føler med deg. Det er ikke lett å takle skuffelsene, særlig når det ser ut som det er håp. Siden du har hatt svakt positiv test og har fått mensen på overtid, så har du sikkert hatt et befruktet egg. Slik hadde jeg det også denen gangen. Testet positivt en dag etter IKM og så kom kraftig blødning ca en uke etterpå. Ikke lett å forstå hvorfor vi må streve så veldig for å få dette til. Ja, vi får krysse fingrene for at det bli barn i 2007. Jeg sjønner godt at du er lei deg. Det er lov å være det. Håper du fikk sove til slutt.

Klem fra 1963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå nei Almalie. Så utrolig dumt!!!!!

Opplevde det samme for ca 2 sykluser siden, og vet akkruat hvor skuffet og lei deg du må være nå.

Du må prøve å ta godt vare på deg selv bare. Skjem deg bort med noe du liker.

 

Stoooooooooooooooor trøsteklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig trist da..jeg har selv hatt 2 sa i år(5 tilsammen) og vet at det er fryktelig vondt..

 

Kan ikke gjøre annet en å sende deg en klem og si at jeg føler med deg..

 

((((((Trøsteklem))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...