Gå til innhold

Gifte seg i utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på å gifte oss i utlandet, og jeg lurer derfor på hvordan dere andre planlegger dette? Skal dere ha kirke og gå opp til alters og hele pakka? Tenker at det kanskje blir litt stusselig allikevel bare oss to, samtidig ønsker jeg ikke et stort bryllup.. Hva med vitner? Budekjole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi skal gifte oss i sjømannskirken i New York! Vi har brukt hjemmesiden til kirken ganske mye. www.kjerka.com. Det blir bare vi to reiser hjemmefra. Også skal vi ha fest når vi kommer hjem igjen. Jeg har kjøpt brudekjole her hjemme. De har helt sikkert masse fin kjoler i New York, men jeg er litt redd for å finne en som passer. Den jeg har kjøpt her hjemme må sys til så jeg er glad for at det i orden før vi drar.

Jeg har tenkt å gå opp til alters selv om det bare er oss to der:) Gleder meg masse til min kommende ektemann får de meg i kjolen!!

Kirken kan stille med vitner.

Har en venninne som giftet seg i sjømannskirken i Gøteborg. Hun sa det var kjempefint. Hun ble nesten litt overrasket over hvor høytidelig det var:)

Lykke til:)

Skrevet

Hei!

Høres spennende ut det der. men hva har dere tenkt å gjøre etter vielsen i kirken, ut på resturang og ete bare dere to? Og når dere skal ha fest her hjemme i etterkant skal du da også ha brudekjole og "vanlig" bryllupsfest?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...