Gå til innhold

Avbrutt fryseforsøk


cinderella

Anbefalte innlegg

Noen andre som har måttet avbryte fryseforsøk her?

 

Fikk beskjed om at livmorveggen ikke ble noe tykkere etter å ha gått på Progynova i noen uker. Økte t.o.m. dosen i håp om at det skulle gjøre den tykkere. Fikk da beskjed om å bare ta påskeferie, og at jeg mest sannsynlig bare hadde hatt en dårlig måned - noe alle kvinner har innimellom.

 

Så nå går jeg og venter på mensen. Den var forventet forrige lørdag, fikk litt "spotting" på tirsdag, og tenkte at nå kom den. Men neida, dagen etter var det bare helt hvit og blank utflod igjen. Var det mensen lissom? Fikk beskjed om at etter å ha sluttet på Progynova så ville jeg få en blødning, som ikke var ekte, og så igjen ville jeg få mensen og begynne på ny Progynova-kur igjen.

 

Noen som har vært borti dette?

 

(Har tidligere vært registrert som H77 her, men måtte bytte passord og mailadr, så da fikk jeg ikke registrert det gamle nicket igjen).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv avbrutt et fryseforsøk. Grunnen var en annen enn din. Jeg fikk også beskjed om at jeg ville få en falsk blødning og måtte vente en mnd på den ekte blødninga. Den falske blødninga varte et par-tre dager. En del blod. Er du i tvil, så ta kontakt med IVF-avdelinga du hører til.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...